אתמול היה אחד מהימים היותר משמחים של נועה קירל ובן זוגה תומר הכהן. בזמן שנודע על סולד אאוט למופע הגדול הבא שלה בפארק הירקון, היא חגגה עם הכהן את יום הולדתו ה־24 בקיסריה. למעשה החגיגות החלו כבר בסופ"ש בסדנת סושי עם שף פרטי ובכנרת. אתמול בערב אחרי יום ספא ופינוקים בקיסריה, לשם הגיעה גם אמו של תומר, המשיכו כולם בערב לחגוג במסעדת עובד בכפר.
קירל התייחסה להתרגשות הכפולה: "אני מרגישה בחלום".
הכהן בירך את בת זוגו והצהיר: "היא הכי מושלמת. תתכוננו היא הולכת לפרק את הפארק". על יום הולדתו, אמר הכהן אתמול לעלוקה: "הוצפתי בברכות, אנחנו נחים מהטירוף, מאחל לעצמי תמיד להיות מוקף באנשים שאוהבים אותי".
4 צפייה בגלריה
yk13490175
yk13490175
צילום: אינסטגרם
אמש התקיימה הפרמיירה לסרט 'העיר הזאת', אופרת ראפ בלשית, של היוצר והשחקן הראשי עמית אולמן. הגיעו עד פלאנט ראשל'צ: עלמה זק שבאה לפרגן לבעלה השחקן אלון נוימן, אוהד קנולר עם בנו פטר שגם הוא משחק בסרט. עוד נכחו: גיא מזיג ואשתו קרן, גורי אלפי ובתו אמה, עידן אלתרמן ובת זוגו שבאו להריע לבתם שירה. הסרט שמבוסס על הצגת הקאלט ייצא בסוף השבוע לבתי הקולנוע.
4 צפייה בגלריה
yk13490276
yk13490276
צילום: רפי דלויה
קחו דוגמא: ערן זרחוביץ' עם שלושת ילדיו ואבי נוסבאום עם בתו הגיעו להקרנה החגיגית של הסרט 'מרמדיוק' בהפצת פילמהאוס.
ערן, מלא מוטיבציה לחופש הגדול.
'ממליץ להיות חזקים וממוזגים. האמת, כל עוד הילדים רוצים לבלות איתי ולא מתחמקים ממני כדי להיות עם חברים, אני מאושר'. נוסבאום קצת יותר ריאלי: 'עוד 17 סרטים לסיום החופש'.

4 צפייה בגלריה
yk13490177
yk13490177
צילום: אסף לב
המודח של העונה הנוכחית ב'אח הגדול' רוי רייניש ממשיך לנצל את 15 דקות התהילה שלו, ונראה שהוא בדרך הנכונה. אתמול חתם רייניש על קמפיין ראשון לחברת טופטן. רייניש: 'כיף לחזור לשגרת עבודה אחרי החוויה באח הגדול ולעמוד שוב במקום שמרגיש לי הכי אני. אני מתרגש שבחרו בי להוביל את קולקציית הגברים הראשונה של החברה'.
4 צפייה בגלריה
yk13490262
yk13490262
צילום: אמיר מאירי
גנבו לה תיק קטן: מי היה מאמין שזה יקרה, כוכבת הלהיט 'תיק קטן' הראפרית נסיה לוי נדהמה אתמול לגלות שתיקה האישי נגנב. 'אני לא יודעת של מי הבדיחה הזו, אבל אני מיואשת. האירוניה בעולם פתחה מסיבה ואני מסמר הערב'. בדוק.
השופט חסון: אחרי שנינט עזבה, הזמר עדן חסון מצטרף אל פאנל השופטים בכוכב הבא לאירוויזיון, לצדם של שירי מימון, קרן פלס, אסף אמדורסקי, איתי לוי ורן דנקר. חסון: 'זכות גדולה בשבילי. מאמין ויודע שיש לי מה לתת כאדם שהגיע משום מקום עם הרבה רעב להצליח'.
הדוגמנית הבינלאומית רבקה ווג שרישיון הנהיגה שלה נשלל, תחזור בקרוב להגה, לאחר שבית המשפט החליט אתמול לקצר את עונשה בשמונה חודשים.
שלחו איחולי החלמה לעדי הימלבלוי שנאלצה אתמול בפעם הראשונה מזה 17 שנה לבטל הצגה בגלל שחשה ברע ואיבדה את הקול. בריאות.
וקים אור אזולאי הדרימה אתמול עד לנתיבות לברכה והתייעצות עם הרנטגן, הרב ישראל איפרגן.
מונית והרבה כסף: אירית רחמים יצאה במוצ'ש במונית בשעה שמונה וחצי בערב לנסיעה קצרה שהתבררה כנסיעה הכי פקוקה ויקרה שלה עד היום, בסופה שילמה מבבלי לרוטשילד כמעט 300 שקלים. מחאות זה עסק יקר.
לידיעת הקוראת עדן פינס, היום ממש ינחת בארץ השחקן הבינלאומי סימון סוסינה, שזכור היטב בישראל בעיקר בגלל מערכת היחסים עם הדוגמנית, שבינתיים הסתיימה. סוסינה יגיע לארץ לצורך פגישות לקראת קמפיין למשקה אנרגיה שיצטלם בשבוע הבא ברודוס.