מטשטש ומאחד

סרום Liftactiv Specialist B3 של VICHY מגיע עם הבטחה גדולה - לשפר מראה כתמים כהים, להפחית קמטים ולאחד גוון. למרבה השמחה, צעירה ומבוגרת שהשתמשו בו חשו אחרי כמה ימים בטשטוש קל של כתמי פיגמנטציה ובאיחוד מסוים של גון העור. הסרום הדליל נתון בבקבוק עם טפטפת שלקח לנו זמן להתרגל אליו, אך נמשח בקלות ונספג בשניות. ובגלל המחיר הסביר ממש מומלץ להתנסות (229 שקל).

טעם של קיץ

סדרת החליטות הקרות COLD BREEZE של ויסוצקי היא דרך מעולה לשמח את המים שאנחנו אמורים ללגום בכמויות, בעיקר בקיץ. מכניסים שקיק לבקבוק, מכל או כוס גדולה, מוסיפים 500 מ"ל מים קרים, ממתינים שמונה דקות ומקבלים משקה קר בטעמים עשירים, בוגרים ולא מתוחכמים (פטל־אוכמניות, אפרסק־לואיזה ולימונענע), ללא סוכר, צבעי מאכל וקלוריות. אהבנו! (19.90–23.90 שקל ל־18 שקיקים).

ביום ובלילה

הוא אולי לא פריט עיצובי מרשים, אבל המאוורר הרצפתי של HOMEX (דגם HF-32) בהחלט נותן עבודה טובה ביום בחדר המשמש משרד ביתי, ובלילה בחדר השינה. ערבול המים (הדורש רק מילוי של המכל) מרענן ומוריד את הטמפרטורה בחלל בכמה מעלות בלי להרטיב את הסביבה. פועל ביעילות ובשקט עם ובלי מים, וכולל גם טיימר לכיבוי אוטומטי. והמחיר: סביר מאוד (ברשת עולם הקולנוע, 399 שקל).

מתוחכמות ונאות

גם מי שאינה אצנית מקצועית הרגישה מיד באיכות הייחודית של הנעליים מדגם ENDORPHIN ELITE של Saucony, שמעניקות לרגל תחושת קלילות ייחודית. העיצוב האופנתי, האריג החכם והמאוורר והמשקל האפסי גורמים להן להיות הבחירה מספר אחת לכל פעילות ספורטיבית. חבל שהן כל כך יקרות (בחנויות ובאתר המותג, 819 שקל).

לשפשף פעמיים

קרם הגילוח הנוזלי פלוס ניקוי יסודי 2 ב־1 של ניוואה מן סנסיטיב פרו נוסה על ידי גבר עסוק, שהופתע לגלות כי השימוש דורש שני שלבים: מריחה, שטיפה, המתנה של שתי דקות ומריחה שנייה. ניסיון למהר ולהתגלח אחרי מריחה אחת לא צלח, אך כשהקפיד על ההוראות, הגילוח היה נעים וחלק. יעיל, אבל לא חוסך שלב או זמן (להפך!) כמצופה מתכשיר היברידי (28.90 שקל).

להפוך קערה

לקערות הנירוסטה האיכותיות ARKI של OPA יש תחתיות מונעות החלקה, ידיות נוחות, פתח מזיגה ומכסים תואמים. יקרות אך מושלמות (welldan.net, 599 שקל לסט).