חברת בזק תחבר את כל בסיסי צה"ל לסיבים אופטיים. העסקה מוערכת בכ־125 מיליון שקל ועתידה להמשך על פני 5 שנים, עם אופציה ל־5 שנים נוספות. על ההסכם עם בזק חתם מינהל הרכש במשרד הביטחון (מנה"ר) והוא כולל הקמה, שימוש, אחזקה ופיתוח תשתיות סיבים אופטיים בבסיסים. זהו למעשה הסכם־המשך להסכם קודם, שבמסגרתו פרסה כבר החברה אלפי קילומטרים של סיבים. לפי סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק, ניר דוד: "בהסכם החדש בזק תעבה ותרחיב את פריסת הרשת הקיימת, במקביל למתן שירות ותחזוקה 24 שעות ביממה".

עיכוב יציאה מהארץ - רק לחייבים מעל 50 אלף שקל

ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה אתמול לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק של יו"ר הוועדה ח"כ ישראל אייכלר, ושל ח"כ אחמד טיבי, ולפיה יוגבל השימוש במנגנון של עיכוב יציאה מהארץ לבעלי חובות העומדים על סכום של 50,000 שקל ומעלה, למעט אם מדובר בחוב מזונות. הסכום הקובע לצורך עניין זה יהיה סכום החוב הפסוק בתיק, כולל תוספות כגון אגרות, ריביות והצמדות, ויכלול את כלל החובות של אותו חייב לנושים שונים ובלשכות הוצאה לפועל שונות.

האניוול חתמה עם קרן פימי וקבוצת G1 בישראל

קונצרן הטכנולוגיה האמריקאי האניוול (Honeywll) חתם על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת הביטחון והבטיחות G1, בשליטת קרן פימי. האניוול נסחר בנאסד"ק, בעל היקף מכירות של כ־40 מיליארד דולר ומעל 110,000 עובדים ברחבי העולם. הקונצרן פועל במגוון תחומים, ביניהם פתרונות טכנולוגיים לבניינים רבי־קומות, מוצרים בתחום התעופה ועוד.
נווית זומר