מי זה פה שקם על הבוקר וחושב על זר של הביוקר? הזמרת אנה זק שידועה כרווקה מבוקשת מתמודדת עם חיזור אנונימי מפתיע במיוחד. אתמול הגיע אל ביתה בתל אביב זר פרחים ענק, וזק נדהמה מגודלו ומהעובדה שאין פרטים מזהים של השולח ושהוא בכלל איתר את כתובתה.
בירור קטן שנעשה בחנות פרחים גילה כי עלותו של הזר נעה סביב 10,000 שקלים.
זק אמרה אמש לעלוקה: "פרחים תמיד עושים כיף בלב. הפעם זה קצת הביך אותי אבל שולחת מלא תודה לאלמוני ־ עשית לי את היום".
3 צפייה בגלריה
yk13492170
yk13492170
צילום: רפי דלויה
הכי כיף בפגרה: עדי אוחנה, אשתו של אלי אוחנה, אירחה בביתה אתמול נשות כדורגלנים רבות ליום פינוק. היו שם: דנה וושינה (בתמונה) בת הזוג של מנור סולומון, שי זהבי אשתו של שי זהבי, ליז שכטר בת זוגו של איתי שכטר (בצילום הקטן), עדי נמני ועמית פיליפ. עדי אוחנה, שחילקה לבנות מהמוצרים שלה, אמרה ל"עלוקה": "כמי שנשואה לאגדת כדורגל, תמיד ארגיש חלק ממשפחת הספורט והיה לי הכי כיף להחליף חוויות".
המיזם החברתי קוצ'ינטה, הפועל למען נשים מאפריקה ודואג להן לעבודה, אירגן עבורן אתמול אירוע מיוחד בשיתוף גולף, במסגרתו הגיעו סלבס רבים, בהם גם צופית גרנט ובתה רומי. למעשה צופית הגיעה ראשונה, ורומי, סטודנטית לקולנוע בת 22, רשמה איחור בנימוק כי התפוצץ לה דוד השמש בבית. גרנט חיבקה את הנשים מבקשות המקלט בארץ והודתה להן: "בזכותכן אנחנו יכולים להיות עם טוב יותר". לאירוע הגיעה גם הדוגמנית ניבר מדר, שהתייחסה לפרידה מבן הזוג תומר טליאס ולא שללה סיכוי לקאמבק.
3 צפייה בגלריה
yk13492168
yk13492168
צילום: ניר פקין
ושוב הוא כאן: השחקן סימון סוסינה, כוכב "365" ולשעבר בן הזוג של הדוגמנית עדן פינס, הגיע אתמול לארץ במסגרת קמפיין ל־BLU. סוסינה, שלן במלון ביפו, אמר אמש: "אני אוהב את ישראל מאוד, ומקווה שבביקור הפעם יהיה לי אפילו יותר טוב מהפעם הקודמת".
אווירה של קאמבק: אחרי המשבר הזוגי וביטול החתונה, מעיין אשכנזי ובן הזוג דור חי חמו מחשבים מחדש מסלול בחופשת בטן־גב משותפת בחו"ל.
אביבית בר זוהר לומדת בימים אלה איטלקית עם מורה פרטי, ותנחה את תצוגת האופנה שמפיק שון בלאיש בשבוע האופנה במילאנו בשלוש שפות: עברית, איטלקית ואנגלית.
לאותו מקום בדיוק טסה מנצחת "האח הגדול" טליה עובדיה, שאמורה לצעוד לקראת הסופ"ש בתצוגה כישראלית היחידה, לראשונה בחייה. כמה שעות אחרי שנחתה בבירת האופנה האיטלקית הפתיע אותה שם בן זוגה שחף רז.
איזה בוקר: בדרך לחזרות של "סוף העולם שמאלה", בנסיעה בין ביתה במושב לעיר הגדולה, נתקעה גל מלכה עם הרכב בגלל פנצ'ר בגלגל האחורי.
שלב הסיכומים: עם פז"מ של שבוע כאישה נשואה, הדוגמנית מישל גרציג מסכמת את האירוע הכי משמעותי בחייה עד כה: "זה היה חלום אמיתי שהתגשם", אמרה, ובירכה את בעלה הכדורגלן הבלגי טיבו קורטואה: "הזמן טס והחיים חולפים כל כך מהר, אבל אני לא יכולה לחכות ליהנות מכל רגע איתך".
מתרחבים: השחקנית עמית פרקש ובעלה יאיר הביאו לעולם את ילדם השני, אח קטן לבתם הבכורה בת השנתיים וחצי אנה. מזל טוב!
נחיתה קשה: מלכת היופי לשעבר מור ממן רק נחתה מחופשה בלונדון ונצמדה מיד לאינפוזיה בגלל מכת חום, כאבי שרירים והקאות. "חטפתי אותה חזק. הכי חזק שהיה לי". בריאות.
מזל טוב לאיציק קלה שחגג 70, והופתע אתמול על הבמה בהיכל התרבות בדימונה עם עוגה.