אחרי סדרת צילומי ההיריון ואתגר האבטיח, הדוגמנית והמנחה בר זומר מכינה את עצמה ללידה. ימים ספורים לפני שתהפוך לראשונה לאמא, היא הזמינה אתמול בערב אל ביתה את הרבנית רונית תירוש לקיים הפרשת חלה ולהתפלל ללידה קלה. תירוש מלווה את זומר כבר ארבע שנים, מאז נפגשו לראשונה בטקס הפרשת החלה שעשתה זומר יומיים לפני החתונה. לאירוע המצומצם אתמול הגיעו בנות משפחתה של זומר, אמו של אביב כהן בעלה וחברתה הטובה ירדן ויזל.
בר, מתרגשת?
'אני מתרגשת מאוד. היה ערב עוצמתי עם אנרגיות טובות, שבו עטפו אותי הקרובות אליי ביותר. הרבנית ליוותה אותי גם לפני החתונה והתבקש שהיא תעשה את זה גם עכשיו לפני הלידה הצפויה. זו סגירת מעגל מרגשת עבורי וכל מה שיש לי לומר זה רק תודה'.
3 צפייה בגלריה
yk13493652
yk13493652
צילום: רפי דלויה
אחרי שנתיים של עבודה קשה, הדוגמנית עדן פינס השיקה אתמול את מותג בגדי הים שלה (fifikini), ועל הסט סיפרה על האהבה החדשה שלה לכדורגלן מתיאס נורמן, שב־48 השעות שביקר כאן בארץ הספיק לפגוש את הוריה ואחיה ועבר את המבחן. התחלה טובה.
כוכבי הילדים בעבר ובהווה חני נחמיאס, טל מוסרי, דון לני גבאי, שירה וילנסקי ושחר טבוך, נפגשו אמש ממש במקרה בפרמיירה להצגה 'בבצ'יק' בבית ליסין ולא ויתרו על צילום משותף. עוד נכחו: יונה אליאן וששי קשת שהגיעו לצפות בבתם מאי שמשחקת בהצגה, חני נחמיאס עם בן הזוג יהודה אליאס, גילת אנקורי, משה ועומר דץ ואמיר שורוש.
3 צפייה בגלריה
yk13493378
yk13493378
צילום: ניר פקין
בלוק חדש – שיער צבוע בלבן, הגיעו נתנאל רודניצקי ('האח הגדול') ובת זוגו ההריונית יאנה ארונוב לאירוע השקה ראשון יחד. השניים, שחשפו לאחרונה היריון ומיד אחרי גם הצעת נישואים, יחכו לחתונה עד אחרי הלידה. ואם בניתם על הזמנה, אז שחררו, כי השניים מתכוונים להתחתן בחתונה מצומצמת וקטנה בעיקר עם בני המשפחה. לארונוב, תאומות בנות שלוש מנישואים קודמים, והשניים כבר החלו לעשות להן הכנה לקראת בואו של האח או האחות החדשים. באירוע שבו הושקה חנות הפופ־אפ של צ'יטוס, נכחו גם: אור שפיץ, ליאל אלי וגל זהבי.
מי שעומד להגשים חלום ולהפוך לאבא, הוא הזמר רן דנקר שמצפה עם בן זוגו איתי וייזר לילד ראשון משותף בהליך פונדקאות. לווייזר יש שתי בנות והם מגדלים אותן יחד. בראיון ל'ידיעות אחרונות' בעבר, אמר דנקר כי הוא מוכן לאבהות: 'אנחנו חושבים לגמרי על ילד משותף, אני מאוד רוצה, וחושב על אופציות של הורות משותפת וגם פונדקאות'. מזל טוב.
הדרך לליבה של אנה: אחרי שהעלוקה סיפרה לכם על האנונימי שמחזר אחרי אנה זק ושלח לה זר פרחים באלפי שקלים, מתברר שמדובר במחזר עם מוטיבציה רבה. היום גילתה זק מחוץ לביתה קופסת ורדים אדומים ועשרות בקבוקי סבון שסודרו סביבה בצורת לב. זק: 'זה חמוד מאוד, אבל מי מטריל אותי? ומה אני עושה עם כל זה?'.
השחקן סימון סוסינה המריא הבוקר חזרה למילאנו, לא לפני שהתפנק כמה שעות בבריכה של מלון סטאי. אגב, לצידו בקמפיין החדש שיצטלם בשבוע הבא ברודוס תהיה גם יוצאת האח הגדול, דיאן שוורץ.
אחרי שחשפו את ההסכם הזוגי יוצא הדופן, נרשם משבר קשה ביחסים בין אוהד בוזגלו לבת זוגו מריה. אתמול הם הסירו עוקב זה מזו. עד כדי כך.
ועוד במשפחה: עדי ואסי בוזגלו חזרו מחופשה בדובאי הישר לחנוכת הבית החדש אליו עברו בראשון־לציון. מי שהגיע במיוחד לקבוע את המזוזה בביתם היה הרב הראשי לישראל יונה מצגר.
35 יום הספיקו לגיא איתן בבית האח הגדול ואחרי שביקש לצאת והדהים את כולם, קיבל חיזוק מאמו אלה: 'אנחנו לא רוצים שהוא ישתגע כדי שיהיה טוב להפקה. אם ריסקו אותו, נאסוף אותו לפחות בחתיכה אחת ובאהבה גדולה'.