5 צפייה בגלריה
yk13495193
yk13495193
צילומים: אור גפן, יח"צ
מגשימה חלום: במסגרת שבוע האופנה שמתקיים השבוע במילאנו, צעדה אמש לראשונה בחייה על המסלול טליה עובדיה, מנצחת האח הגדול. כמה שעות לפני האירוע הוחלט, לנוכח המצב הביטחוני בארץ והפיגועים, לתת דגש לייצוג מדינת ישראל, וכך נרקם מגן דוד על גב השמלה כאות הזדהות.
עובדיה: 'בעקבות המצב הנוכחי בארץ בחרנו לקחת את ההזדמנות הבינלאומית וללכת עם מגן דוד גדול בגאווה! עם ישראל מאוחד וחזק ולא ניתן לאף אחד לשבור אותנו'.
תצוגת האופנה אתמול התקיימה בהפקתו של שון בלאיש. במשלחת הישראלית נכחו גם: אן זיוי, רוית אסף, אביבית בר זוהר ולאורה לנטינו.
כמו כן הייתה באירוע גם האורחת הבינלאומית הדוגמנית האיטלקייה אנטונלה פיורדליסי, שגררה למקום עשרות צלמי פפראצי.
צילומים: אור גפן, יח'צ
5 צפייה בגלריה
yk13495198
yk13495198
צילום: אור גפן, יח"צ
בין לו'ז ההופעות הצפוף והסינגלים החדשים, הזמרת אודיה תקבל ביום ראשון את פרס תגלית השנה של אקו'ם. רגע לפני, היא הצטלמה לקסטרו וסיפרה כי בקיץ הזה היא תיאלץ לוותר על חופשה בחו'ל בגלל עומס עבודה. אבל לפני שאתם מרחמים עליה, היא ממהרת להרגיע: 'אני מנצלת את סופי השבוע לחופשות בארץ'.
5 צפייה בגלריה
yk13494859
yk13494859
צילום: יח"צ
כל משתתפי פסטיגל 2023 נפגשו אתמול לאירוע ההשקה הרשמי. בין הסמול טוק, החיוכים והמצלמות, נפל בקבוק זכוכית ונשבר ליד יהודה לוי, באותה שנייה של קולות ניפוץ הזכוכית נכנסה לאולם נועה קירל, ואז כולם בהברקה צעקו: מזל טוב, ומחאו כפיים. קירל הנבוכה מילמלה 'כמו חתונה' וכולם צחקו. אבל רק כמו, כי לא מתעסקים עם תומר ודנה.
5 צפייה בגלריה
yk13494921
yk13494921
צילום: דוד גרנות
סבא אלי דנקר מצפה בכיליון עיניים לנכד החמישי מבנו רן דנקר ובן הזוג איתי וייזר. בינתיים הוא שומר על כושר, נהנה מהחיים ועושה חזרות למחזה. אתמול הוא נצפה חוזר מהבריכה הביתה. דנקר, מתרגש? 'אני נהנה מהחיים, נכדים זה האושר הכי גדול. יש לי שתיים מרן ואיתי ועוד שניים מבני הבכור בארה'ב. בסך הכול טוב לי, רק המצב במדינה קורע אותי לגזרים'.
5 צפייה בגלריה
yk13494925
yk13494925
צילום: אמיר מאירי
סערת הפודל: הזמר עומר אדם הפתיע את בת הזוג יעל שלביה כשקנה לה כלב פודל טוי בעלות 10,000 שקלים. מה שהצליח לעורר סערה רבה ברשת, על עצם הקנייה. בין המבקרים הייתה גם השחקנית אורנה בנאי שזעמה: 'במקום לאמץ כלב או כלבה מושלמים מעמותה שעושה עבודת קודש, נתתם יד לתעשייה מבחילה של בתי גידול להרבעות כלבים שמנוהלים על ידי חלאות אדם'.
מאיה קיי רק נחתה ממילאנו, וכמה שעות אחרי, בן הזוג טל מורד הניח לה מעטפה על השולחן, בפנים היו כרטיסי טיסה לפריז לרגל חגיגות יום ההולדת 21 שלה שיתקיימו בסוף החודש. מפה לשם הם כבר שם.
הזמר נתן גושן נסע אתמול לאיקאה לקנות ארון כבקשתה של אשתו, כשיצא משם לא זכר איפה החנה את האוטו. אחרי 20 דקות שלא מצא, הגיע אדם העונה לשם פאר והסיע אותו עם הרכב בכל חניוני האזור עד שנמצאה האבידה. העלוקה ממליצה על ויטמין B.
אלין גולן הופיעה ברמלה ונפגעה מבקבוק שתייה שנזרק לעברה ופגע ברגלה. במקביל נזרקה אבן לעבר הבמה שפגעה באחד הנגנים. את אילנית לוי זה ממש לא הצחיק: 'זאת תופעה מכוערת, מסוכנת ולא מכבדת. ואני לא מבינה מה זה נותן, מה?'
מי שהצליח להרגיע אותה, היו אנשי ההפקה בקמפיין האופנה שאליו הצטלמה לוי אתמול, שהפתיעו אותה על הסט עם עוגת שלוש קומות ונרות לכבוד יום הולדתה ה־41 שיחול מחר. מזל טוב.
סמסו החלמה מהירה גם לזמרת וכוכבת הרשת אן בי שאתמול התנפחה לה האוזן וננעלה לה הלסת. הסיבה: 14 עגילים שענדה. אל תנסו בבית.
אחרי שלושה חודשי פיזיותרפיה ושיקום שבהם לא יצא מביתו, מייקל לואיס יוצא לחופשה הראשונה מאז התאונה הקשה. היעד הנבחר: עין הבשור בנגב.
הקיץ בשיאו: רונה לי שמעון ואחותה הבמאית סיון נועם שמעון המריאו לחופשת אחיות בלבד; רמי קלינשטיין ואלכס מבלים בלונדון עם הוריה של אלכס, קארין עליה בזנזיבר, אורטל עמר ומאיה בוסקילה נופשות באיביזה, שם נמצאת גם יעל גולדמן פפר עם חברתה וטל טלמון ולירן שטראובר בהונגריה.