1 צפייה בגלריה
yk13493135
yk13493135
צילום: Studio 54 - Alex Stokelj
לרגל הקיץ מותג מוצרי המטבח 'גורניה' השיק את מכונת הגלידה הביתית ICM10W בעלת מדחס מובנה, שקט וחסכוני, ללא צורך בקירור מקדים.
תכונות היצרן: מכונת גלידה בגוון לבן עם ציפוי בקלית לבנה קשיחה. למכונה מכל של 1 ליטר והיא בעלת שלושה מצבי הפעלה - גלידה, ערבול ושמירה על קור.
למכונה מנגנון חישה אוטומטי שמפסיק את הפעולה כאשר הגלידה מגיעה למרקם הנכון. זמן פעולה נדרש בין 20־60 דקות סה"כ, תלוי כמובן במתכון.
למכונה מגוון אפשרויות הכנה לסוגי גלידה, פרוזן יוגורט, סורבה, ברד, משקאות קלים וקינוחים ויש לה מכל נירוסטה נשלף המאפשר ניקוי פשוט ויעיל, בנוסף יש כוס מדידה ומרית.
מחיר: 999 שקלים
מה חשבנו: מכונת גלידה קטנה וידידותית לשימוש. לא צריך להיות מומחה גדול ומספיק בניסיון או שניים כדי להוציא תוצאה טובה. ההכנה פשוטה למדי: לתוך המכל מכניסים את החומרים (שמנת מתוקה, חלב, פירות וכו') על פי המתכון שמצאתם. לחיצה על כפתור מפעילה את המכונה שמקררת ומערבלת את החומרים ליצירת גלידה. התהליך לוקח עד שעה ונעשה באופן אוטומטי. למכונה גם אפשרות לשמור על הקור של הגלידה עד שתגישו אותה לשולחן - בלי צורך ללכלך כלי נוסף. הכל מאוד פשוט ונוח לתפעול. גם הניקוי שלה פשוט. החלקים מתפרקים בקלות וניתנים לשטיפה. יתרון נוסף הוא הגודל שמאפשר להשאיר אותה על השיש או לאחסן אותה בקלות.
החיסרון היחידי הוא המחיר. מאחר שלא מדובר במוצר שככל הנראה תשתמשו בו כל יום - זה לא מעט כסף.
ציון: 8 (מתוך 10 בשקלול היתרונות, החסרונות והתמורה למחיר)
שורה תחתונה: מכונה פשוטה וידידותית, השאלה אם אתם צריכים עוד מכונה על השיש