1 צפייה בגלריה
yk13497623
yk13497623
צילום: Michael Regan, גטי

1 מסלול חייו

פורמולה 1, מרוץ סילברסטון. ראשון, 17.00
כמה מקס ורסטאפן טוב? בשבוע שעבר, בהקפה האחרונה, הוא החליט לסכן את הניצחון במרוץ כולו כדי לקבל נקודה נוספת על ההקפה המהירה ביותר. הוא הצליח ונמצא ברצף של חמישה ניצחונות בדרך הבטוחה לאליפות. המסלול היוקרתי בסילברסטון צפוי להיות עוד 'וי' בדרך לאחת הזכיות המרשימות בהיסטוריה.

2 האתגר הבא

אזרנקה – סביטולינה. ראשון, 18.30
מי שעוקב, יודע שאלינה סביטולינה קיבלה כרטיס חופשי לטורניר אחרי שלקחה חופשת לידה ארוכה מהמגרשים. בינתיים סימני החלודה לא נראו והיא משחקת כמו בימים הטובים, כשהייתה מדורגת במקום השלישי בעולם. עכשיו המשוכה גבוהה בהרבה בדמות הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה, שמחזיקה במאזן מושלם מולה.

3 יוצאים לדרך

המרון ספרטנס - מכבי חיפה, מוקדמות הצ'מפיונס. שלישי, 21.00
מכבי חיפה אמורה לטייל כאן, אין בכלל ספק, במשחק הבכורה של מסאי דגו כמאמן, למי ששכח. המון שינויים עשתה האלופה בקיץ - כשכמה מהשחקנים המרכזיים ביותר (כמו גם ברק בכר) כבר לא כאן - ונראה שמפגש כפול עם אלופת מלטה יהיה מתכון נהדר כדי לחבר את השחקנים מחדש.

4 לקבלת האלוף

אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 23. החל מחמישי, 16.00
פינלנד תארח הפעם את האליפות שתאגד את הכישרונות הגדולים ביבשת בארבעה ימים דחוסים של תחרויות. העיניים שלנו יהיו נשואות לעבר בלסינג אפריפה שלנו, שעוד לא בן 20, אבל קשה להתעלם מהעובדה שהוא אלוף עולם מכהן בריצת 200 מטר לגילו, ומן הסתם ירצה להוסיף לרזומה גם את תואר אלוף אירופה.

5 גדולים ביפן

אליפות העולם בשחייה. החל משישי, 14.00
לאורך כשבועיים, טובי השחיינים והקופצים יגיעו ליפן לרגל אליפות העולם - גם כדי להבטיח את מקומם באולימפיאדה. מתחילים עם הקפיצות למים, ואחרי שבשנה שעברה סין קטפה את כל 13 מדליות הזהב האפשריות, המדינות האחרות ייאבקו גם הפעם על הפירורים.