הפאואר קאפל של המדינה מתפרק. לא ראינו את זה בא, ואתמול זה הפך לרשמי. הכוכבת נועה קירל והדוגמן תומר הכהן כבר לא. היא מחקה את התמונות המשותפות שלהם מחשבון האינסטגרם. הוא עדיין השאיר הכול כמו שהיה. אבל שום דבר מסתבר לא כמו שהיה.
* * *
הכול התחיל אי שם לפני שנה וחצי. הכהן, דוגמן מצליח שחברות רבות חיזרו אחריו, נבחר להשתתף בקליפ של קירל. שם נרקמה ההתאהבות הראשונית. קירל הייתה רק תקופה קצרה אחרי פרידה מהזמר מרגי וביקשה לבחון את הזוגיות, הפעם בזהירות, אבל כמה שבועות אחרי, היא הפכה להיות הזוגיות הכי מדוברת במדינה.
הם לא הסתירו את אהבתם, הקדישו את הסופ"שים לזמן איכות יחד, ועם הזמן הכהן עבר להתגורר איתה בבית הוריה ברעננה. המשפחות היו בקשר טוב והכול היה נראה כמו באגדות.
4 צפייה בגלריה
yk13499098
yk13499098
נועה ותומר - התמונה האחרונה
בשנה האחרונה נועה התפוצצה. שירים שהפכו ללהיטים ברגע, אירוויזיון, הופעת ענק בפארק הירקון, פסטיגל, פרסומות, קמפיינים, ונראה שהכוכבים מסתדרים בדיוק לפי התבנית של כוכבת העל. לצידה לאורך כל הסערות והשיאים היה הכהן המשענת והכתף התומכת, ולא הפסיק לפרגן לה ולהעצים אותה בכל הזדמנות.
"נועה מביאה המון אור ואהבה לחיים שלי ואני מאוד אוהב אותה", סיפר הכהן בראיון ל"ידיעות אחרונות" לפני מספר חודשים וגם רמז על הקשיים שיש בזוגיות כזאת: "ברור שיש הרבה אתגרים שנובעים מכך שהזוגיות מתוקשרת, אבל זאת בדיוק העבודה, לשמור על הלבד שלנו ועל הפרטיות שלנו".
4 צפייה בגלריה
yk13499221
yk13499221
נועה ותומר - הצילום הראשונה
רק בשבוע שעבר בילו את השניים יחד את הסופ"ש לרגל יום הולדתו ה־24 של הכהן. אז גם פירסם הכהן את התמונה המשותפת האחרונה שלהם. קירל, בשונה מהפעם הקודמת, לא בירכה אותו ברשת ואפילו לא פירגנה בלייק.
אתמול, נועה קירל בילתה יום כיף עם חברות. כמה שעות אחרי שפורסם שהפרידה רשמית, היא העלתה סטורי עם השיר של אריאנה גרנדה שמילותיו הן בין היתר: "הרגע נפרדתי מהאקס שלי, עכשיו אני רווקה / אני לא באמת יודעת מה הלאה / אבל אני אפילו לא מועדת / אני נרגעת ונשענת לאחור / אני יודעת שהם יבואו מימין ומשמאל".
* * *
קירל נמצאת בשיא הקריירה שלה. הבוקר היא תמריא לארה"ב להקליט שירים חדשים באנגלית ולקדם את הקריירה הבינלאומית שלה.
נראה שאי־אפשר להתעלם מהפער שנוצר בין השניים. קירל ששואפת להיות סופר־סטאר ולפתח קריירה בינלאומית, והכהן, סטודנט למדעי המחשב ברייכמן ודוגמן שנמשך לחיים הפשוטים דווקא.
"לא פשוט להיות בן זוג של מגה־סטאר, קשה להכיל את זה", אמרו בסביבתה. "לא הייתה שם מריבה, לא בגידה חלילה, פשוט, ככל הנראה, זה נגמר".
הכהן נמצא כעת בתקופת מבחנים, לא בדיוק הטיימינג הנכון לפרידה כזאת. "תומר אוהב מאוד את נועה. הוא נמצא בחיק משפחתו, מנסה לבטל את רעשי הרקע ולהתרכז במבחנים", אמרו מקורביהם של השניים, "ככל הנראה נועה היא זו שקיבלה את ההחלטה, אבל תומר עוד מאמין שזה לא באמת הסוף".
בגיל 39 הזמר שי גבסו מצפה לילד ראשון. כפי שפורסם אתמול לראשונה ב־p pluse, גבסו יביא לעולם בחודשים הקרובים ילד ראשון בהורות משותפת. בראיון ל"ידיעות אחרונות" בעבר הצהיר גבסו: "אני לגמרי רואה את עצמי אבא. רוצה מלא ילדים. אין לי בעיה גם לאמץ, אבל אני עוד לא שם. כשזה יקרה יהיה לזה את המודל שלו".

4 צפייה בגלריה
yk13499150
yk13499150
צילום: אינסטגרם
הדוגמן תומר טליאס שנפרד לאחרונה מבת הזוג ניבר מדר והתלוצץ אתמול בעקבות הפרידה של נועה קירל ותומר הכהן, שזו לא תקופה טובה לאנשים שקוראים להם תומר, הגיע אמש לפרימיירה לסרט "משימה בלתי אפשרית: נקמת המוות חלק ראשון", ולא הסתיר את מה שעובר עליו בימים אלה מאז הפרידה: "פרידה זה אף פעם לא דבר פשוט וקל, אבל באותה נשימה עם פרידה גם מגיעות הזדמנויות חדשות ונפתחות המון דלתות. אני לא שולט על הלב שלי, אבל כרגע אני לא פנוי להצעות".

4 צפייה בגלריה
yk13499157
yk13499157
צילום: רפי דלויה
גל הפרידות בביצה בעיצומו: קסניה טרנטול ("האח הגדול") ובעלה כרמי עמר נפרדו שנתיים לאחר שנישאו. כזכור, השניים נפרדו זמן קצר לאחר החתונה אך חזרו זה לזה. בימים האחרונים טנרטול עזבה את ביתם המשותף, ובינתיים זה לא מבשר טוב.
בכיוון ההפוך: אחרי פרידה קצרה וביטול האירוסים, אביבית בר זוהר ובן זוגה קווין צרפתי שוב יחד.
ירדן ג'רבי מסכמת את אירועי יום הולדתה ה־34 שהתקיימו במהלך הסופ"ש: "כמות האהבה שחוויתי בסופ"ש הייתה בלתי רגילה. אני חוגגת את החיים ומודה על הטוב. אני מרגישה בשיא שלי".
אחרי חופשה בלונדון והופעה של ברוס ספרינגסטין, רמי קליינשטיין נחת אתמול בארץ היישר לקבלת פרס מפעל חיים. מזל טוב.