רק על יבש

בעלת עור רגיל־מעורב, שלא אהבה את המרקם השמנוני של קרם הלילה אנטי אייג'ינג עם אצה אדומה מבית לבנדר, העבירה אותו לבעלת עור בוגר מאוד ויבש מאוד. אחרי שזו התגברה על הריח, שמזכיר לטענתה תרופות של פעם, היא השתמשה בו גם ביום והופתעה לטובה מפעולתו. די בכמות קטנה מאוד ובפרק זמן של כמה דקות להספגה מלאה, והעור נראה כמו אחרי טיפול יקר! (lavender.co.il, 239 שקל).

נעים ברכב

CAR-Q, מערכת ריח חכמה לרכב של Miyo Scent, הוצבה בנוחות בתושבת הכוס של רכב משפחתי, ומיד החלה בפעולה חרישית ואפקטיבית. המערכת הנטענת פועלת באמצעות חיישן רק כשהרכב נמצא בתזוזה וניתנת לוויסות בלחיצת כפתור. די בעוצמה הנמוכה ביותר כדי לבשם את הרכב בניחוח נעים (מתוך מבחר קפסולות ריח) ולהפיג ריחות שהצטברו אחרי שהיה נעול יום שלם, בעיקר בקיץ (179 שקל, להשיג באתר Miyo-Scent.com).

ייבוש מאוזן

למייבש השיער Hair Glory של Dreame כל היתרונות שאנחנו אוהבים ומעריכים: מנוע חזק במיוחד שאחראי לייבוש מהיר ושקט, כפתורי הפעלה נוחים וצג דיגיטלי חדשני (וסמוי כשהמכשיר כבוי). אבל השוס האמיתי טמון בעיצוב הקומפקטי והאלגנטי, במשקל הנמוך (כ־350 גרם) וכן במיקום של המנוע (בידית) המסייע לאחיזה נוחה ומאוזנת. קל לנשיאה ומושלם לנסיעה. חבל שהמחיר כה גבוה (990 שקל).

לשחות איתו

בן השמונה עף על בגד הים של SunWay, עם מכנסי גלישה וחולצה ארוכת שרוולים, שנראה מגניב ונוח ביותר ללבישה. גם לאמא יש רק שבחים: יפה, מגן מעולה מפני השמש (בעיקר החולצה), מתייבש במהירות ונראה כמו חדש אחרי כביסה עדינה. ומניסיון קודם עם בגדי הים של המותג – ישרוד היטב את עונת הרחצה האינטנסיבית שלפניו! (מכנסיים 80 שקל, חולצה 120 שקל).

עט לכל עת

אהבנו מאוד את STUDIO FIX EVERY-WEAR ALL-OVER FACE PEN של MAC, תכשיר היברידי דמוי עט המשמש כקונסילר ומייק־אפ. סיבוב קל של התחתית פותח את הנעילה ומאפשר שחרור כמות מדודה. החומר בעל המרקם הקליל והמשיי כולל מרכיבי טיפוח, נמשח בנעימות, מטשטש פגמים ומאחד את גון הפנים. התוצאה טבעית להדהים, גם כשמדובר בכיסוי מלא. מוש! (180 שקל).

במבטא איטלקי

אריזה משפחתית (1.2 ק"ג) של גלידת מסקרפונה בטעם קרמל עם סירופ קרמל מלוח של גלידות פלדמן, באיכות של גלידרייה ובמחיר מתון, חוסלה בשניות. אין על שמנת! (23.90 שקל).