ימים ספורים לאחר שבנה מרגי הודיע כי הוא עוזב את הארץ לטובת קידום הקריירה הבינלאומית באל איי, מיטל טרבלסי מספרת על החששות שלה ועל הטיפים שנתנה לו רגע לפני שעלה למטוס. "בשנתיים האחרונות הוא היה על הקו והכנתי את עצמי נפשית לרגע הזה שהוא יעזוב לחיות שם. כמו כל אמא יש לי את החשש הטבעי, אבל אני מאוד סומכת עליו. הוא בידיים טובות. אני שמחה שהוא רץ לעבר החלומות שלו. יש לו כבר התחלות של הצלחות, שירים חדשים".
4 צפייה בגלריה
yk13501200
yk13501200
צילום: רפי דלויה
מרגי נחת בדירה חדשה באל איי, בדיוק שם תנחת מחר גם האקסית המפורסמת שלו נועה קירל, גם היא בדרכה לפתח את הקריירה הבינלאומית שלה. בת זוגו של מרגי בשנה האחרונה הדוגמנית ליה שון נשארה בינתיים בארץ ולדברי טרבלסי, "אולי בהמשך היא תצטרף".
מיטל, איך נפרדתם?
4 צפייה בגלריה
yk13501126
yk13501126
צילום: אמיר מאירי
"בארוחת ערב פרטית. אנחנו מעדיפים את האינטימי ביותר, בלי רעש"
איזה טיפ נתת לו?
4 צפייה בגלריה
yk13501117
yk13501117
צילום: אינסטגרם
"אמרתי לו את מה שאני אומרת לו תמיד: תישאר אתה, עם רגליים על הקרקע, האדם המדהים שאתה. יותר חשובה הדרך מהתוצאה".
אחרי שיצר את הסרטים על שושנה דמארי ויוסי בנאי, קובי פרג' השיק אתמול בקולנוע לב את הסרט השלישי שלו, על דיזנגוף סנטר. הסרט מספר את סיפורו של הסנטר ששינה את פני העיר והאגדות האורבניות שנקשרו בו. הגיעו לפרגן: ליאת הרלב, רועי בר נתן, דורון מדלי, אלון נוימן, שי אביבי, אביבה בנאי (אלמנתו של יוסי בנאי ז"ל) ושלום מיכאלשווילי. הסרט ישודר בחודשים הקרובים ב־HOT8.
4 צפייה בגלריה
yk13501272
yk13501272
(צילום: דנה קופל)
חופש גדול על מלא: איגי וקסמן ובתה לילי חגגו יחד יום הולדת באותו תאריך, איגי בת 51 ולילי בת 11. כך הן נצפו מטיילות בעיר, ונראה שפאן להן במקסימום אפילו בחום של יולי. מזל טוב!
יום לאחר שזכתה בפרס מחברת השנה של אקו"ם, המוזיקאית תמר יהלומי חגגה אתמול יום הולדת 29. על הברכה המרגשת הייתה אחראית בת הזוג בחמש השנים האחרונות, הזמרת שרית חדד: "מזל טוב אהבה שלי, אני מתגעגעת אלייך גם כשאת לידי ובוחרת בך כל יום מחדש, לא כי את שם, כי את הבחירה הכי טובה שבורא עולם הביא לחיי".
בשיא שלהם: אחרי הצעת הנישואין, טליה עובדיה ושחף רז נרגעים ממבול ההודעות והתגובות. טליה לקחה אתמול פסק זמן של כמה שעות מהאינסטגרם: "רוצה להגיד תודה לכולם, על כל המילים היפות. כל איחול ומילה נכנסו לנו עמוק ללב. אחזור אחרי שאצליח לעכל את הטירוף".
נועה קירל, שהמריאה אתמול עם הוריה והסוכן רוברטו בן שושן לארה"ב, נבחרה להנחות את "סטאר אקדמי", תוכנית חדשה ברשת 13 שתלווה מוזיקאים צעירים שיישהו במתחם סגור במשך כמה שבועות.
אפליקציית תרדס מחלקת את הסלבס לכאלה שהתמכרו תוך כמה שעות - ולכאלה שלא יכולים להיות שם, כמו שביט ויזל שסיכמה את צעדיה שם: "בהתחלה התלהבתי, אבל אתמול נכנסתי והרגשתי מועקה. תקראו לי סאחית, ממש לא אכפת לי. האפליקציה הזאת מעודדת שיח דוחה, נמוך ורדוד, וזה לא בשבילי".
ובין המצטרפים החדשים, רן דנקר שחנך את האפליקציה בשנינות: "שמעתי שבית משוגעים פה".
כל אחד מתמודד בדרכו עם המצב המתוח בארץ. אביב אלוש, למשל, נסע אתמול להתפלל בקבר רחל בבית לחם, ואודיה אזולאי עשתה אותו דבר רק בקבר הרשב"י בצפת.
בהתנדבות מלאה: הזמר איתי לוי יוביל את הפעילות של קהילת "דואגים למטפלים", שדואגת לבני משפחה שמטפלים ביקיריהם במסגרת קמפיין של טבע. לוי: "אני נרגש לתרום לקהילה שתומכת באנשים שמתמודדים עם אותם הקשיים שאני חוויתי, ועדיין חווה בעצמי. כל פעילות שיכולה להקל על המטפלים היא מבורכת".
ואביב גפן רתם את בנו אליוט לעשות סדר בארון ובחדר המשחקים ולתרום צעצועים, ספרים ואוסף של קלפים לילדים חולים בבית החולים שיבא תל השומר. גפן: "ממליץ לכל ההורים, חינוך לילד שלך וחיוך לילד אחר".