5 צפייה בגלריה
yk13502894
yk13502894
(צילום: רפי דלויה)
פרסום ראשון: השחקנית מתוכנית הילדים המיתולוגית 'פרפר נחמד' חוזרת אחרי שנים רבות לעולם הילדים. בן ישראל (68) לוהקה לעונה החדשה של סדרת הילדים 'רוני ותום' של גיורא חמיצר, ותגלם את רוחק'ה, אמא של אורנה. היא תשחק לצידם של דילן דרור, אלכס מוסקל (הבת של מיכל ינאי), גיל ססובר ואמילי מדואל.

5 צפייה בגלריה
אפי בן ישראל
אפי בן ישראל
אפי בן ישראל
(צילום: טל כהן)
אפי, התגעגעת?
'מאוד. אני אמנם מאחורי הקלעים כל השנים האלה, מביימת ומדבבת, אבל לעשות שוב טלוויזיה לילדים זה החיידק שלי. שמחתי מאוד על הבחירה בי'.
מכירה את הסדרה?
'הנכדה האמצעית שלי אלכס מכירה, וכשהיא שמעה שסבתא שלה הולכת לשחק שם היא הייתה בשוק'.
את בקשר עם החברים מפרפר נחמד?
'האמת שלא. נפגשים באירועים לעיתים, אבל לא בקשר קבוע'.
בזמנה הפנוי מתנדבת בשנים האחרונות בן ישראל במד'א. 'האדרנלין הזה לטפל בחולה הוא אותו אדרנלין שהיה לי בימי הטלוויזיה בשנות ה־80, זה מה שממלא אותי'.
החולים מזהים אותך?
'מזהים לפי הקול. במראה השתניתי מאוד, אז פחות, אבל כשמבינים שזו אני מיד יש דאבל טייק'.
הסדרה 'רוני ותום' תשודר בערוץ ניקלודיאון לצופי yes.

5 צפייה בגלריה
אושרי כהן
אושרי כהן
אושרי כהן וסשה שוטרוב
(צילום: אינסטגרם)

שבוע אחרי שעברה לידה שקטה בחודש שישי, סשה שוטורוב, בת הזוג של השחקן אושרי כהן, חגגה אתמול יום הולדת 27. הם ציינו זאת בנופש בסלינה בכנרת. סשה: "ישתבח ההווה".

5 צפייה בגלריה
yk13502762
yk13502762
צילום: נוי צמח
מעצבת האופנה אדר כהן הגיעה אתמול לחיה ברנפמן לצורך הכנת פאה טבעית מהשיער שלה. אדר סיפרה כי בעקבות התאונה במקסיקו שבה איבדה את ידה, נגרמה לה גם צלקת בראש והעובדה שהיא לא יכלה לאסוף את השיער פגעה לה בביטחון עד שלא נותרה ברירה אלא לסדר את השיער ולהסתיר את הצלקת. אתמול התגייסו ברנפמן והצוות שלה להשלים את המלאכה.

5 צפייה בגלריה
שי זנקו
שי זנקו
שי זנקו
(צילום: רותם לבל)
אחרי שנבחרה לפנים של המגזין "ווג" והוגדרה שם כ"ישראלית שמשנה את פני התעשייה", הדוגמנית הבינלאומית שי זנקו כובשת יעד חדש ומככבת במגזין האופנה האמריקאי "נסטי". ההפקה צולמה בישראל עם צוות ישראלי בקונספט של "מזכירת השטן". זנקו, שחיה על קו לונדון־ישראל, אמרה לעלוקה: "מרגש אותי לייצג את ישראל בעוד מגזין בינלאומי. אני כל פעם מסתכלת על הדבר הבא, וכל מגזין בינלאומי כזה שם קדימה אותי, את התפיסה שלי ואת המדינה".
משפחת שדה, אילנית לוי, אלירז ושלושת ילדיהם, המריאו אתמול מנתב"ג, הרבה לפני שהתחיל שם השיבוש, לחופשה ביוון.
מי שנתקעה בשדה התעופה היא הדוגמנית מאי תגר, שאחרי עיכוב של כמה שעות וייאוש קל המריאה לפריז לצילומים לקמפיין של מותג האופנה קורז' שהשיק בושם חדש.
ובזמן שהכבישים נחסמו, הזמבורות צפרו והארץ געשה, הדוגמנית טיטי איינאו בחרה להתנתק לכמה שעות בספא שכלל מסאז' וטבילה באמבט בזלת.
מתרחבים: הדוגמנית קים אדרי ילדה בת, אחות לבנה הבכור רוי. וגם: כוכב הרשת והסטנדאפיסט לירון אופיר ואשתו עדן הפכו אתמול הורים לבן בכור. מזל טוב.
בן זיני בירך את אביו ליום הולדתו אתמול בצל הפרשה שהאב מעורב בה: "מזל טוב מלך שלי, תהיה חזק, בקרוב כל האמת תצא לאור ואתה אחרי זה. מתגעגע אליך".
בזמן שטל מורד עם חברים בלונדון, אחיו טום מורד סיים אתמול מסע כומתה בגולני. מי שייצגה בכבוד הייתה בת הזוג של טל, הדוגמנית מאיה קיי, שהצטיידה בחולצה המשפחתית עם תמונת החייל וקפצה עליו בסוף המסע בנשיקות וחיבוקים.
אוסדון, הדור הבא: בר אוסדון, בתו של כוכב הילדים דוד חיים, עושה בימים אלו צעדים ראשונים בעולם המשחק. ליום הצילום הראשון לסדרה כראמל (עונה 3) שהתקיים אתמול, הגיע לראשונה האב הגאה, עמד מהצד והשקיף. נרשמו דמעות התרגשות.
עלילות הסלבס בת'רדס: ימים ספורים לאחר שהתארסה, טליה עובדיה מתוודה: "החלום שלי שהאפליקציה הזו תתנדף מהעולם. שחף מכור".
ובאותה אפליקציה ציפי רפאלי מנסה להבין על מה המהומה: "קוראת ולא מאמינה, 'קמתי, שותה קפה, לא נרדמת, הולכת לסופר' וכו'. מה הייתי עושה בלי האינפורמציה הזאת? ומאה מיליון נרשמו לאפליקציה בחמישה ימים! למה???"