אחרי הביקורות מעוקבים ברשת על כך שהיא לא מפסיקה לנצל ברשתות את הקשר שהיה לה עם סטטיק, שרית פולק הגיעה אתמול להשקת אופנה של קיל'ס ברמת אביב והתייחסה לאמירות, ובעיקר לבת הזוג החדשה של בעלה לשעבר, רונה לי שמעון. 'אין לי בעיה עם רונה לי', אמרה פולק. 'היא נכנסה לסיפור הרבה אחרי הפרידה שלי ושל סטטיק. נכון שיש עקיצות ביני לבין סטטיק ברשת ונכון שהזכרתי אותו, אבל כל זה נעשה בהומור'
4 צפייה בגלריה
yk13504203
yk13504203
צילום: אור גפן
עוד הוסיפה פולק: 'החלום שלי זה גם למצוא בן זוג, אבל יותר מזה, החלום שלי הוא לעשות ילד'.
ואם דאגתם למצבה הכלכלי, אז אל. פולק, שמתחזקת חברת הפקות עם שותף, קיבלה עבודה שמנה – להפיק חתונה של מיליארדר באל־איי שתתקיים בעוד שלושה חודשים. רגע לפני שהיא תטוס לשם, היא תיסע מחר עם חברות לחופשה במיקונוס. 'אני צריכה לנפוש, לנשום ולהירגע. זה הולך להיות בטן־גב ומסיבות חופים'. מיד כשתחזור היא אמורה לטוס לאל־איי.
הפרויקט החדש של אסי עזר: היוצר והמנחה החל אתמול בסדרת רשת של ראיונות. המרואיינת הראשונה, חברתו הדוגמנית בר זומר, שנמצאת בחודש תשיעי וסיפרה כי בתוך חמש שנים היא מקווה להיות אמא לשניים ומנחה בטלוויזיה. המרואיינים הבאים שנסגרו לסדרה: עדן דניאל גבאי, נדיר אליהו וקפטן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומיאו. עזר: 'ברשתות החברתיות רואים את ההצלחות הגדולות, וחשוב לדעת ולהראות שזה מגיע מעבודה קשה, תסכול, חרדה, נפילות ומאבקים'. הסדרה, בשיתוף פקטורי 54, תעלה באינסטגרם.
4 צפייה בגלריה
yk13504211
yk13504211
צילום: דין בן דרור
ימים ספורים אחרי שקיבל את פרס אקו'ם למפעל חיים והוציא אלבום חדש, פגשנו את הזמר יזהר אשדות ברחוב שנקין מנסה למשוך כסף. כשזה לא הצליח בפעם הראשונה הוא ניסה לברר טלפונית את העניין ואז הכל הסתדר. קורה לכולנו.
4 צפייה בגלריה
yk13504990
yk13504990
צילום: ניר פקין
אחרי החתונה המושקעת שנמשכה יומיים וכללה שלוש שמלות והופעה של אמן החושים ליאור סושרד, הדוגמנית מישל גרציג ובעלה הכדורגלן הבלגי טיבו קורטואה נחים בירח דבש. אתמול הם הגיעו לאי בורה בורה באוקיינוס השקט.
4 צפייה בגלריה
yk13504994
yk13504994
צילום: אינסטגרם
צעד קדימה: אחרי כמה חודשים של זוגיות, השחקנים דנה פרידר ויהודה לוי עברו להתגורר יחד, אצל דנה בבית. בהצלחה.
וייקרא שמו: שבוע אחרי שילדה בן, עמית פרקש ובן זוגה יאיר יונס קיימו את טקס הברית בביתם והעניקו לבנם את השם: נוח. פרקש: 'לקח לנו זמן להחליט על שם, לא היה פשוט בכלל. התלבטתי בין עוד שם, אבל כל ההריון ידעתי שזה יהיה נוח והלכתי עם תחושת הבן'.
הזמר ירמי קפלן עבר אתמול ניתוח בצוואר כדי לפתור בעיית תנועה שהייתה בידיים וברגליים. בשלושת החודשים הקרובים הוא יהיה בפגרה לטובת שיקום. החלמה מהירה.
לקוחות בקליניקה של נעמה קסרי החליטו להחרים אותה בגלל סטורי שבו הודיעה כי היא יוצאת להפגנה בקפלן. 'את תתייצבי בקפלן ואנחנו הפסקנו להתייצב אצלך במרפאה', כתבו לה. קסרי לא נשארה חייבת: 'הדלת תישאר פתוחה. בסוף כולן חוזרות'.
בזמן שאנשים נאבקים כדי להאריך את תוקף הדרכון, השחקן עופר חיון חוגג עם דרכון פורטוגלי חדש.
שחר חיון ערכה אתמול חנוכת בית בדירה שאליה עברה לאחרונה לאחר הפרידה מאון רפאלי. על המזוזה היה אחראי נוריה בן ארצי. נכחו: אן זיוי, סינדי צ'אדי ואור לוזון.
בר סנדלר (האח הגדול ואחותו של הזמר רועי סנדלר) קיימה אתמול את טקס המקווה והפרשת חלה. נכחו: מיכל הקטנה, דניאל גרינברג, ספיר קשתי וטיילור מלכוב. החתונה – הערב. מזל טוב.