הדוגמנית נטע אלחמיסטר ובעלה הכדורגלן רמי גרשון מצפים לבייבי, ארבע שנים אחרי שהתחתנו. אמש פירסמה הדוגמנית צילום של האולטרסאונד וכתבה: 'כבר לא יכולים לחכות שתהיה הכול בשבילנו'.
אלחמיסטר בת 29 היא דוגמנית ואשת עסקים, בבעלותה מותג בגדי הים 'בננהוט' והיא שותפה גם בבעלות של מותג למוצרי טיפוח. את גרשון היא הכירה בגיל 20. בראיון ל'ידיעות אחרונות' בעבר אמרה עליו אלחמיסטר: 'אם הוא לא היה כדורגלן הוא היה פרופסור. הוא למד פיזיקה ומחשבים. קורא ספרים כל היום...הוא מאוד מדרבן אותי. הוא כזה מדהים. לא הכדורגלן הטיפוסי'.
מזל טוב!
2 צפייה בגלריה
yk13507423
yk13507423
צילום: אור גפן
"אני יודע שלכולנו יש איזו מועקה בתקופה האחרונה. אני באופן אישי הולך עם לב רוטט כל הזמן, מרגיש שאני לא מצליח להכיל את הצער שיש לי על הפילוג והשנאה שהולכים וגוברים בקרבנו. אבל הבנתי שאני צריך את המוזיקה ואת המקום הזה שבו אנחנו קצת שוכחים, כי למוזיקה יש יכולת 'להדביק' אנשים יחד. אני מסתכל עליכם ורואה פה את כולם, את כל הקשת הפוליטית, ימנים ושמאלנים, ובוחר להעביר מסר אחד חשוב, החשוב ביותר: אני מאחל לכל אחד ואחת פה לחיות במדינה שמתייחסת לכלל אזרחיה בצורה שווה, באהבה ובלי שיפוטיות". הקהל הריע לו בתשואות.
דנקר, שנמצא בהליך פונדקאות להביא ילד עם בן זוגו איתי וייזר, התייחס לדברים: "אין לי את הפריבילגיה לשבת עכשיו בצד ולשתוק. אני מרגיש שזה הרגע שלי לדבר את הלב שלי".
2 צפייה בגלריה
yk13507213
yk13507213
צילום: רפי דלויה
| צילום: אוריה ברגיל
הזמרת אלה לי להב התקשתה להסתיר את התרגשותה כשפגשה את כוכבי "השמינייה", הסדרה עליה גדלה. זה קרה במסיבה בחמישי של "הפשוטע" ודיזל בתל־אביב. בתוכנית: מופע איחוד של "השמינייה", איזי, שחר סיאול ואלה לי עצמה. בקהל הייתה גם טליה עובדיה, שהגיעה היישר מארוחה חגיגית לכבוד האירוסים ו"הפשוטע" העלה אותה בהפתעה לבמה ובירך אותה. נרשמה מבוכה קלה.
אחרי הגירושים ומעבר הדירה מהרצליה לתל־אביב, דנית גרינברג סגרה על קמפיין ל"פנדורה" וביום הצילומים הראשון סיפרה כי היא מתרגשת מהתקופה החדשה שצפויה לה. גרינברג: "עכשיו אני קרובה יותר לחברות שלי, שרובן מתגוררות בתל־אביב. הן מספקות לי סביבה תומכת ועוזרות לי להתאקלם במצב החדש בחיי". על הגרוש שלה ברק חקמט ציינה: "נשארנו חברים טובים, אני באמת מאחלת לעצמי ליהנות מהתקופה הקרובה".
המרוץ למזגן: סלבס רבים הגיעו בשבת עד למובילד נתניה כדי לצפות בפרמיירה של הסרט "המופלאה: הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור", סדרה של דיסני שזכתה לעיבוד קולנועי. התייצבו: שני כהן עם הבנות יהלי, גאיה ועפרי, אירה דולפין, מאיר סוויסה, אקי אבני, אבי נוסבאום, חזי דין ואמירה בוזגלו.
שבת אצל קטורזה: הסטנדאפיסט ואשתו סורלה אירחו למסיבת בריכה בביתם בתל־אביב חברים, בהם גם מאמן הכדורגל ברק בכר והזמר עדן חסון שהתיישב על ערסל עם גיטרה ונתן הופעה פרטית. קטורזה: "אין יותר מועדונים, אז מבלים בבית".
והזמר אביב גפן וכל צוות ההפקה שלו התגבשו בארוחת שישי על הכנרת.
צחי הלוי ולוסי אהריש ציינו עשור של זוגיות יחד. הלוי עמד בקוד הרומנטי הראוי והפתיע עם כרטיסים להופעה של סטינג ברומא. אלא שהדרך לשם הייתה פחות רומנטית: לוסי חטפה דלקת אוזניים, ורק לאחר אישור רופא עלתה לטיסה. כשנחתו באיטליה קלט הלוי שהוא לא קיבל את הכרטיסים לנייד, ואז הסתבר שהוא בכלל רכש אותם באתר מפוקפק. בזמן שלוסי מתמרמרת היו כמה נשמות טובות שהפעילו מהלכים ודאגו להם לכרטיסים מהרגע להרגע. מזל של צחי.
הזמרת עדן בן זקן תתארח בהופעתה של כריסטינה אגילרה בלייב פארק ראשון־לציון בחודש הבא, שם יבצעו השתיים את הדואט Hurt שביצעה עדן באודישן לאקס פקטור, שפתח את הקריירה שלה.
חמישי בערב, האחוזה, הזמר רועי סנדלר מלווה את אחותו בר סנדלר לחופה עם שיר חדש שכתב והלחין עם יונתן קלימי ותמר יהלומי.
ליאור סושרד חגג יום הולדת 40 לאשתו טל והפתיע כשאירגן את כל החברים באוטובוס לסופ"ש במצפה רמון. רק כשטל עלתה לאוטובוס ופגשה את כולם היא הבינה את גודל האירוע. לאמנותית, אם תהיתם, הוא הביא את שירי מימון ואמיר דדון. מזל טוב!
ומזל טוב גם לשמחה גואטה שחגגה בשישי יומולדת, פתחה את הבוקר בתור לקונסוליית ארה"ב כדי לקבל אישור לוויזה, וסיימה את היום בבית מלון עם הוריה ומשפחתה המורחבת.
אחרי שיצאה מבית "האח הגדול" כפי שביקשה ופגשה את הוריה ובתה הקטנה, לין אלפי הסבירה: "לא היה לי נוח בתקופה האחרונה שם, היה שיח לא נעים שגם היה חלק מסיבת העזיבה שלי. אבל למדתי שם המון על עצמי, והתבגרתי. זה הניצחון שלי".