להקת שפתיים

LIBBY’S TRIPLE, שלישיית מוצרים לשפתיים של יוצרת התוכן ליבילנד, היא כל מה שצריך כדי לא להיתפס אף פעם בשפתיים חשופות: שמן הזנה מטפח ומטפל (למקרה של שפתיים יבשות במיוחד), ליפגלוס לגימור מבהיק ומלוחלח ושפתון נוזלי עמיד, שאותו חיבבנו במיוחד. הגוונים (של הגלוס והשפתון) עדינים, כך שאפשר למרוח גם בלי מראה, ומעניקים צבע טבעי מקסים (160 שקל, libbys.co.il).

אספרסו בכל מקום

מי שלא מוכנה להתפשר על קפה בשום תנאי, שמחה לגלות את מכונת האספרסו הניידת מיניפרסו NS2 של לנדוור, שמאפשרת ליהנות ממשקה אספרסו באיכות סבירה ביותר בכל מקום. ההפעלה פשוטה: מניחים קפסולה, מוסיפים מים רותחים ומפמפמים במרץ עד שהקפה מגיח מהמכונה. המכשיר הקומפקטי מגיע עם נרתיק בד ו־20 קפסולות. שימושי במיוחד בחופשות ובטיולים (230 שקל, בחנויות המותג ובאתר landwer.co.il).

בשעה טובה

בן שמונה נטול סמארטפון (בינתיים) עף על NickWatch, שעון חכם מבית Watchinu עם תכנים של ניקלודיאון, כולל משחקים, אפשרויות עיצוב ומצלמה. גם ההורים מרוצים: האפליקציה נוחה וידידותית, אפשרויות הגבלת השימוש יעילות, וכך גם המעקב אחר הילד והתקשורת איתו. המערכת הסגורה כוללת סים מובנה (e-sim) והופכת את השעון לבטוח ופשוט לשימוש בארץ ובחו"ל. בקיצור – חבל על הזמן! (ברשת ובאתר באג, 399 שקל + 20 שקל לחודש).

באמיתי איטלקי?

סדרת הרטבים לפסטה של פרפקטו מבטיחה חגיגת טעמים איטלקית במינימום מאמץ. החלק השני של ההבטחה אכן ממומש – נדרש רק חימום קצר לפני שהם חברו לפסטה. על הטעמים, ובעיקר על הזיקה שלהם לארץ המגף, אפשר להתווכח: רוטב מלנזנה (המבוסס על חצילים ועגבניות מיובשות) ורוטב הבצל והפטריות סבלו (מאוד!) ממתיקות יתר; פסטו בזיליקום – מעודף חמיצות; ואף אחד לא מזכיר את המקור. חבל (10.90־23.90 שקל).

רך כחמאה

חמאות הגוף הטיפוליות של Touch Therapy, המבוססות על שמן המפ, מיועדות להרגעה או להקלה במצבים שונים. המגע שמנוני בהתחלה, אך בהמשך הן נמסות בנעימות במגע עם העור ונספגות היטב. בעלת עור יבש מאוד חשה שעורה מוזן, בוהק ונעים כשהשתמשה בחמאת יערה. שתיים שסובלות מכאבי פרקים כרוניים דיווחו על הקלה אחרי השימוש בחמאת פרו ובחמאת תראפי. בהחלט שווה לנסות (200-79 שקל, touch-therapy.co.il).

חברתי ושימושי

שיתוף פעולה יוצא דופן בין מיזם חברתי חשוב לרשת גדולה: הפלייסמאט המרהיב של GOLF&CO X KUCHINATE, שעוצב ונתפר על ידי נשים אפריקאיות מבקשות מקלט. שימושי ומרגש. שאפו! (52 שקל).