לחם בסגנון אמריקאי או לחם בסגנון בריוש הפכו בקרב ילדים בעיקר, לתחליף (יקר ומתוק) ללחם אחיד. מדובר בלחם לכריכים ולחם לטוסטים שמזכיר מעט לחם קסטן. ולא פלא: זה לחם לבן ורך מאוד עם 8.8 עד 9.9 גרם סוכר ל־100 גרם. לשם השוואה, בסוגי לחם אחרים יש במקסימום 2 גרם סוכר ולרוב פחות, ובחלה - קרוב ל־3 גרם. אנג'ל הייתה הראשונה לייצר לחם כזה בסגנון אמריקאי בארץ, בייצור תעשייתי, ולפני כשנה וחצי הצטרף אליו לחם עננים בסגנון בריוש של מאפיית ברמן. יש לחמי יבוא דומים כמו מוראטו, ובעקבות ההצלחה - המותגים הללו התרחבו ללחמניות וללחם מקמח מלא.
המכירות של לחם עננים בריוש זינקו מהשנה שעברה ב־147% ומכירות לחם בסגנון אמריקה עלו ב־15%. אלה סוגי לחם יקרים שנמכרים ב־16.90-12.90 שקל ל־500 גרם עם פרוסות עבות יחסית. כלומר מי שקונה אותם לילדיו משלם הרבה על לחם עתיר סוכר.
נתח השוק שלהם (30% ברמן 51% אנג'ל) הגיע ל־10% מהלחמים המיוחדים - נתח שוק זהה לזה של לחמי כוסמין. לשם השוואה לחם אחיד שמחירו מפוקח מחזיק ב־20% לשם השוואה. לחם עננים של ברמן לא נמכר בכלל בחלק מהרשתות כמו קרפור ויוחננוף מה שהופך את הצמיחה שלו לעוד יותר מרשימה. לתחושת המאפיות הוא מחליף לחם לבן שמחירו מפוקח ושכמעט נעלם מהמדפים. "בחלק מהבתים הוא תחליף חלה", אומרים בברמן. "יש לו פיק מכירות בימי חמישי".