לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו אתמול, מספר המשרות הפנויות הממוצע של מהנדסים (מהנדסי מחשבים, חשמל, תעשייה וניהול ומכונות) באפריל־יוני ירד ל־8,951 - ירידה של 5% יחסית לחודש הקודם. מתוכם, מספר המשרות הפנויות של מפתחי תוכנה בהייטק ירד ב־6% ל־5,471. נזכיר כי לפני שנה וחצי המספרים עמדו על 18,428 משרות פנויות של מהנדסים, מתוכם 14,149 של מפתחי תוכנה. בתוך כך, מספר המשרות הפנויות בכלל המשק ירד במאי בכ־2,000 משרות, ל־123,657 משרות פנויות ביוני. מדובר בהמשך ירידה במספר המשרות הפנויות, לאחר שבאפריל היו 129,061.

חנות קונספט לסופר־פארם, טולמנ'ס מתרחבת

סופר־פארם השיקה את חנות הקונספט GALLERY בקניון מול הים באילת בהשקעה של כ־5 מיליון שקל. סניף זה מצטרף לסניף הראשון שהושק לפני כשנתיים בראשון־לציון, ויציע מותגי־על מובילים, מותגי דראגסטור ומותגי אינדי. גם רשת טולמנ'ס מתרחבת ולאחר ששכרה מרלו"ג בשטח של 12 אלף מ"ר בפארק העסקים קיסריה, היא משיקה אולם תצוגה שישי לטולמנ'ס דוט במתחם העיצוב החדש Gigis בראשון־לציון.

מט"ח דיגיטלי במקס, שת"פ בין ליברה לדקה ה־90

חברת כרטיסי האשראי מקס משיקה ארנק מט"ח דיגיטלי, שיאפשר ללקוחות לרכוש מט"ח מראש, ללא עמלות המרה וללא צורך בפתיחת חשבון מט"ח בבנק.
ללקוחות חברת הביטוח ליברה מוצע ביטוח נסיעות לחו"ל חינם, ברכישת טיסה או חבילת נופש באמצעות הדקה ה־90.
נווית זומר