הליהוק החדש של אילנית לוי


דסק הפרסום של בועות חושף כי מגישת הטלוויזיה והדוגמנית אילנית לוי תהיה הפרזנטורית של רשת חצי חינם. מקורות מספרים כי בחצי חינם סגרו באחרונה על החוזה ובימים אלה כבר החל להצטלם הקמפיין הראשון בכיכובה. לפי הערכות בענף, היא תקבל כמה מאות אלפי שקלים לשנה.
לוי, מברוק?
"כמישהי שקונה כמעט כל שבוע בסופר, אני מאוד אוהבת לארח את המשפחה והחברים בארוחות שישי עם אוכל טוב שמסמל עבורי בית, ולכן החיבור עם חצי חינם, שאני רואה בה רשת משפחתית שמחוברת מאוד לקהל הלקוחות שלה, הרגיש לי מהרגע הראשון נכון וטבעי. שמחה להתחיל את דרכנו המשותפת ולהוביל יחד ערכים של טריות, איכות והוגנות".
• דסק הקולנוע של בועות מספר כי הקרנת הבכורה של 'גולדה' אירחה את שלושת נכדיה – גידי מאיר, דניאל מאיר ושאול רחבי בפתיחת פסטיבל ירושלים, לצד כמובן הלן מירן המגלמת את גולדה. בקהל: הבמאי אוליבר סטון, נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, צמד הבמאים האחים ז'אן פייר ולוק דארדן ושגרירי אתיופיה, זמביה ובלגיה בישראל
1 צפייה בגלריה
yk13510001
yk13510001
צילום: דביר כחלון
• דסק הקולינריה של בועות מדווח על מה שנראה כתחילתה של מגמה מעניינת בהשתלטות ישראלית על התפריט באיביזה, לא פחות. השפים אייל שני ויוסי שטרית פתחו לאחרונה מסעדות בריזורט היוקרתי Six Senses. היבה של שטרית, שממוקמת בת'א, עורכת פופ־אפ לזמן מוגבל בלוקיישן. שני פתח את NORTH – מסעדה חדשה בריזורט. נעקוב.
• בנק מזרחי טפחות פתח את הקיץ עם הפנינג חברתי – 'המרוץ לשוויון' בשיתוף עמותת 'שמחה לילד' ומאות עובדי הבנק ומשפחותיהם, שנחשפו לעולמם של אנשים עם מוגבלות באמצעות התנסות מעשית וחווייתית בחלק מהאתגרים העומדים בפניהם בחיי היום־יום.
• 90 קבוצות של בני ובנות נוער מקריית־שמונה ועד אילת, מכל המגזרים, הגיעו לגמר תחרות מיזם השנה של עמותת יוניסטרים. הם התחרו על תואר המיזם המצטיין, שכולל פרס כספי להמשך פיתוחו, תוך דגש על התמודדות חברתית. המיזמים הוצגו באירוע מול בכירי המשק וההייטק הישראלי, כמו ליאור בונפיס נשיא פיליפס ישראל, ודמויות מובילות מענפים נוספים, בהן יעל ארד, יו'ר הוועד האולימפי בישראל.
• הכנס השנתי של Meta בישראל הוקדש לתעשיית ה־B2C Tech הישראלית שמפתחת טכנולוגיות הפונות ישירות לצרכנים ונדרשת כעת להתמודד עם מציאות של חוסר ודאות. 500 יזמים, משקיעים ומנהלות ומנהלים בכירים בתעשייה נפגשו לשיח על הכלכלה העולמית לצד תובנות על צמיחה יעילה ואתגרים נוספים במבט אל 2024.
• כמאה סוכנים של מנורה מבטחים ערכו פעילות התנדבותית למען עמותת 'לתת' במרכז הלוגיסטי בבית־שמש וארזו 1,800 חבילות מזון לנזקקים.

בקטנה

• ממן אוויאישן זכתה במכרז לייצוג חברת התעופה סייפרוס איירווייז בישראל בתחום הנוסעים.
• רפאל העניקה בשנה החולפת לתלמידי הצפון מלגות הצטיינות בסך 190 אלף שקל.
• בוטיק אינדיבידואל לבשמים בנווה צדק ת'א, השייך לשסטוביץ', קיבל את הזיכיון למותג בישום נישה איטלקי, NEW NOTES.
• בלנדר ובנק הפועלים ערכו אירוע של 'שיחת השקעות אלטרנטיביות' בבר דיזי פרישדון בת'א, בהשתתפות מנכ'ל בלנדר ישראל גיל סתיו ומנהל יחידת הייעוץ הפיננסי סהר גמליאל.
• רויאל קנין ורשת וניליה מוציאות לדרך קמפיין שיעודד אימוץ כלבים על רקע בקשה לירידה באימוצים בחודשי הקיץ. במסגרת היוזמה יונחו 200 עמדות שתייה ברחבי הארץ עם תמונות של כלבים המיועדים לאימוץ.
• בבית איזי שפירא ברעננה הונחה אבן פינה להקמת קהילה חינוכית לילדים.

מינויים

• פרופ' תמר רז־נחום נבחרה לנשיאת עזריאלי, מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.
שחר אוחנה מונה למנהל מכללת עתיד ת'א להנדסאים.
מקס קוזלוב מונה למנהל הפיתוח של twilio, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן.
אבי לוין מונה לסמנכ'ל הכספים של חברת רד.
אפי דהן מונה לסגן נשיא ב־PayPal העולמית.
סיגל וולף מונתה לסמנכ'לית משאבי אנוש בחברת באטמ.
ד'ר עודד קינן מונה לסגן מנהל מדעי במו'פ מדבר וים המלח.
שחר אטואן מונה לראש התוכנית לתואר שני באוריינות חזותית בסמינר הקיבוצים.

תשאירו טיפ

מתן פלד, סמנכ"ל איסתא ספורט: "ממליץ על מסעדת לימוזין ברמת ישי. מדליוני הפילה ברוטב שמנת פלפל הם תאווה לחיך וחובה לכל מי שעובר באזור".

הזמינו אתכם

היום, אירוע הפתיחה של פסטיבל ת"א דאנס בסוזן דלל. מוזמנים: בכירים במשרד התרבות, בעולמות העסקים ובתקשורת. בתוכנית: מופע של להקת ביוור דאם משווייץ.

מדרגות לגן עדן

מרכז פרס לשלום ולחדשנות וחברת אדידס, בראשות המנכ"ל בישראל טיבו דוראנד, חברו לשיתוף פעולה בפרויקט כדורגל, שמטרתו לשלב ילדים ובני נוער יהודים וערבים. 150 שחקנים צעירים הגיעו לאירוע שציין 20 שנות פעילות.