אחרי 31 שנה, קאמבק לסרטו האיקוני והאחרון של הבמאי עמוס גוטמן ז"ל, "חסד מופלא". העותק המשוחזר של הסרט, שכולל פרטי ביוגרפיה מחייו של גוטמן, שנפטר ממחלת האיידס, הוקרן אמש בפסטיבל הקולנוע ה־40 בירושלים. לאירוע הגיע צוות השחקנים, בהם רבקה מיכאלי, אקי אבני, איגי וקסמן, דב נבון, אמיר קמינר ושרון אלכסנדר, ובני משפחתו של גוטמן ז"ל, אחותו מירי ואחייניתו מורין פרידמן.
4 צפייה בגלריה
yk13510463
yk13510463
צילום: דורון סרי
מיכאלי, ששיחקה בסרט בתפקיד האמא, אמרה אמש ל"עלוקה": "אני חייבת לעמוס חלק גדול מהעשייה שלי. הוא הראשון שלקח אותי לתפקיד דרמטי. כשהוא חלה לא ידענו. אני זוכרת שאמא שלו הייתה מביאה לנו אוכל לסט. חווינו עצב עצום כשהוא נפטר".
אקי אבני סיפר: "הייתה לי זכות מדהימה לעבוד עם עמוס, איש מדהים ופורץ דרך. החוויה להכירו כאדם וכיוצר הייתה מופלאה".
הסרט "חסד מופלא" הוא סרטו האחרון של גוטמן ונחשב לפסגת יצירתו הקולנועית. בשנה הקרובה צפוי לצאת סרט תיעודי חדש, בתצלומיו ובקולו של עמוס ז"ל.
זוג מנצח: השחקנים הילה סעדה ואורן כהן, שמשחקים בימים אלו בעל ואישה בהצגה "אביבה אהובתי" של תיאטרון באר־שבע, לוהקו לסדרה "בני מצווה" של כאן 11 וגילו שגם שם יגלמו זוג נשוי. אורן כהן: "אני מאחל לנו המשך זוגיות מוצלחת, גם על הבמה וגם על המסך".
4 צפייה בגלריה
yk13509800
yk13509800
צילום: רדיי רובינשטיין
חודש אחרי שחשפה את הזוגיות החדשה בחייה, הדוגמנית שיר אלמליח הגיעה אתמול לאירוע מתוקשר של המותג הצרפתי "נטריאל" וסיפרה על ההתקדמות בקשר עם בן הזוג, דותן שטרן, רווק בן 25 ועורך וידיאו במקצועו. מסתבר שדותן כבר פגש את שני ילדיה, ואפילו שיחת תיאום ציפיות בקשר כבר הייתה, מה שאומר שהתכנון העתידי הוא להביא ילד משותף. "אני מאחלת לעצמי שהכל ימשיך כמו עכשיו", אמרה אלמליח. באירוע היו גם: אושרי כהן ובת הזוג סשה, טיטי איינאו והרקדנית ג'וליה שחר.
4 צפייה בגלריה
yk13510518
yk13510518
צילומים: שוקה כהן
4 צפייה בגלריה
yk13510947
yk13510947
(צילום: תם וינטראוב לוק)
רגע לפני שטס לחופשה בארה"ב, הזמר איתי לוי צילם לראשונה קליפ לשיר על בימת תיאטרון הבימה. איתי התרגש מהמעמד: "התרגלתי להופיע על הבמה הזו כקזבלן. מרגש לחבר בין העולמות שלי ולהביא לכאן את המוזיקה והשירים. לבמה הזו יש חלק משמעותי במי שהפכתי להיות בשנה האחרונה, והרגיש לי טבעי לשלב אותה באלבום שאני עובד עליו יותר משנה".
אחרי 87 ימי צילום לסרט נעצרו אתמול הצילומים של ניב סולטן באתונה בגלל שביתת השחקנים בהוליווד, והיא נאלצה לאסוף את חפציה ולחזור.
תוך עשר דקות בלבד אזלו הכרטיסים למופע מיוחד של אביב גפן לזכר אביו, יהונתן גפן ז"ל. במופע שיתקיים בספטמבר יארח אביב את שלום חנוך, יהודה פוליקר, שלומי שבת, אריאל זילבר, מתי כספי ומירי מסיקה.
תפקיד משחק ראשון: הזמרת אודיה לוהקה לתפקיד אורח בעונה החדשה של סדרת הילדים "רוני ותום" ותגלם את הזמרת המפורסמת ג'ורדן. הסדרה תשודר בערוץ ניקלודיאון לצופי yes.
אחרי המחווה הרומנטית והקאמבק שהחזיק רק שבוע, אביבית בר זהר וקווין צרפתי שוב נפרדו. בר זהר: "הפעם אחזור לעצמי, חזקה ולוחמת בגלל שניסיתי, ניסיתי עד טיפת הדם האחרונה שלי".
מלכת היופי לשעבר מור ממן ערכה אתמול סעודת הודיה, לאחר שבנה ג'וזף נפל ונפצע בגן ונזקק לטיפול בבית חולים.
אורטל עמר, שמחפשת בימים אלה דירה בעקבות דרישה של בעלי הדירה שלה לתוספת של אלפי שקלים בחודש, מחתה אתמול על מחירי השכירות הגבוהים. "אני עייפה מלעבור דירות, עייפה מלארוז, עייפה מבעלי דירות גרידים. תנו לנו לשכור דירות בשקט", אמרה וקראה לממשלה לחוקק חוקים שיגבילו העלאת שכירויות.
סיון תם התקבלה ללימודי רפואה סינית באוניברסיטת תל־אביב. הבעל אוראל צברי יכול לישון בשקט.