חברת אנרג'ין מנס־ציונה מפתחת תוכנה מבוססת בינה מלאכותית להשבחת זני גידולים חקלאיים, כמו סויה, תירס וקקאו, ובכך מסייעת לשוק המזון העולמי להתמודד עם החשש מחוסר במזון.
הטכנולוגיה של אנרג'ין ייחודית ופורצת דרך ומאפשרת, על ידי ניתוח ה־די.אן.איי של הזרעים הקיימים, למצוא את הגרעין עם התכונות שיניבו זנים מושבחים עתירי יבול, עמידים למחלות ולתנאי אקלים קיצוניים ובעלי הרכב תזונתי בריא יותר.
אנרג'ין הונפקה לראשונה בתל־אביב בינואר 2021 לפי שווי חברה בסך 370 מיליון שקל. מאז כמו שאר מניות החלום שעדיין ללא מכירות ומפסידות, שוויה התרסק עד ל־40 מיליון שקל בלבד. בחודש האחרון, לאחר קיפאון מאז ההתרסקות, עלתה מניית החברה בכ־45% אחוזים בעקבות שני דיווחים לבורסה על השלמה בהצלחה של ניסוי אצל לקוחות: מדובר במסחור של אנרג'ין לתכונות שאיתרה בדי.אן.איי של זרעי עגבניות שיאפשרו זנים בעלי עמידות גבוהה לוירוס הטובמו - הקורונה של העגבניות – שהרס יבולי עגבניות בכל העולם וגם בישראל. הדיווח השני, עידכן כי אנרגי'ן מתקדמת למסחור בפרויקט לפיתוח זני קנולה (לייצור שמן) עמידים לפטריה הרסנית לצמח שנמצאת בקרקע.
בנוסף החברה, בשת"פ עם חברת גרנות שבבעלות הקיבוצים, מפתחת גרעיני חיטה להנבטה בתפוקה גבוהה, והנבטוטים משמשים כתחליף למזון יקר לבעלי חיים.