לא הרבה הופתעו אתמול מהפרסום על הפרידה של אחד הזוגות הוותיקים בביצה, כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה היזם ואיש העסקים ניר ויצמן. מי שעוקב אחרי השניים הבחין ברמזים שפיזרה מיכל לאחרונה ברשתות, בחופשות אליהן יצאה לאחרונה עם הילדים בלעדיו ובעצות בזוגיות שנתנה לעוקביה ורמזה שם על משבר אצלה בבית ובאירועי ההשקה אליהם הגיעה עם בתה הגדולה יולי.
זו לא הפעם הראשונה שהם נפרדים. אחד המשברים הגדולים שלהם היה לפני שנה וחצי, בדצמבר 2021, אז עזב ניר את הבית והם היו כבר בדרך לרבנות. את המשבר הזה הם צלחו, אבל לפני שנה, מיכל חשפה שוב כי היא עצובה ומרגישה לא מוערכת. בחודשים האחרונים ניר לא מתגורר בבית ונעדר גם מהשיתופים של מיכל ברשתות, שרבים מהם אגב מתרכזים בגידול ששת ילדיה ותחזוק הבית והקריירה שלה.
4 צפייה בגלריה
yk13512510
yk13512510
צילום: רפי דלויה
***
מיכל וניר הכירו כשהיא הייתה בת 18 ושיחקה ב"רמת אביב ג'". ניר היה אז יחצ"ן מסיבות שחיפש מפורסמים למסיבות יום הולדת, וכך הגיע למיכל. הם החלו לדבר בטלפון ובאחת השיחות הציעה לו מיכל להיפגש. שנה אחרי הם עברו להתגורר יחד. שבע שנים אחרי, כשהיא בהיריון הם נישאו. בראיונות בתקשורת הצהירה כל הזמן מיכל כי היא רוצה להיות אמא לעשרה ילדים. כיום הם הורים לשישה ובסביבתה מתקשים לראות קאמבק בקרוב.
4 צפייה בגלריה
yk13512614
yk13512614
צילום: אינסגרם
***
בראיון זוגי שנתנו השניים ל"לאשה" בעבר הם סיפרו על הסכם הממון שלהם ועל חלוקת התפקידים בבית, כשניר ציין כי "מיכל אחראית על הכל" ותפקידו בגדול הוא לא להפריע. על הסוד לזוגיות שלהם אמרה מיכל אז: "הנוסחה שניר המציא ועובדת לנו מצוין: 'תחיי את החיים שלך ואני את החיים שלי, תגשימי את החלומות שלך ואני אגשים את שלי'. וזה וואו. כל אחד בעולם שלו, אנחנו לא מערבבים".
4 צפייה בגלריה
yk13512387
yk13512387
צילום: יח"צ
אתמול אחרי הפרסום ניסתה מיכל לשדר עסקים כרגיל ובילתה את היום עם ילדיה בעבודות יצירה בבית ובבילוי בערב בפיצרייה, כשאחיה הצטרף לעזרתה.
אחרי שמועות רבות שקנדל ג'נר הייתה בביקור חשאי בארץ, מסתבר שזה לא קרה. אבל יש סיכוי שזה דווקא כן יקרה בחודש ספטמבר הקרוב. הדוגמנית ואשת העסקים שמחזיקה בלמעלה מ־300 מיליון עוקבים נבחרה להיות הפרזנטורית העולמית של לוריאל פריז, קמפיין ענק שיגיע לישראל לקראת החגים.
קפטנית נבחרת הנשים של ישראל לשעבר, קארין סנדל ובת זוגה הכדורסלנית הדר רפאל נישאו אתמול בטקס קטן במיאמי אחרי שנה של זוגיות. סנדל (35) יצאה בעברה עם ישראל אוגלבו כמעט ארבע שנים. את רפאל, רואת חשבון בחברת הייטק, היא פגשה דרך חברים משותפים. בראיון ל"ידיעות אחרונות" השנה, סיפרה סנדל על בת זוגה: "היא מבינה את הצורך בספייס ובתמיכה. זאת זוגיות ראשונה שיש בה את אותו קצב חיים וגם מאוד מרימה ומכילה".
משיקה בטן הריונית ומוצר חדש: יומיים אחרי שחשפה כי היא בהיריון, הדוגמנית נטע אלחמיסטר, מרחיבה את פעילות המותג BYNETA ומשיקה פופ אפ שהוקם בגלידרייה. אלחמיסטר, בחודש השישי להריונה, הגיעה יחד עם בני משפחתה וסיפרה בצילומים אתמול כי היא ובעלה הכדורגלן רמי גרשון יודעים את מין העובר ושומרים זאת לעצמם. "בהמשך נספר למשפחה ולחברים בלבד", אמרה וחשפה כי הקרייבינג הגדול שלה בחודשי ההיריון הראשונים הוא ל...קורנפלקס.
הדוגמנית בר זומר ובעלה אביב כהן הפכו אתמול בבוקר לראשונה להורים לבת בכורה שנולדה בביה"ח איכילוב. מזל טוב.
אחרי סאגת הכרטיסים להופעה שנרכשו באתר מפוקפק והתפוגגו, צחי הלוי ולוסי אהריש עשו את הדרך חזרה מרומא והזדהו לגמרי עם יום השיבוש כאן בארץ, כשהטיסה לא המריאה בגלל תקלה. במטוס הם נתקעו שלוש שעות, עד שחולצו לשדה והעבירו בו יום שלם עד שיצאה הטיסה הבאה. העלוקה ממליצה על טיול־תיקון בהקדם.
נינט הפתיעה אתמול את הקהל כשעלתה על הבמה בפסטיבל פורט לייב מיוזיק בנמל תל־אביב והצטרפה ללהקות מרסדס בנד ורד בנד. מסתבר שאסף גובר הבסיסט של הלהקה (מרסדס) הוא גם הסוכן האישי החדש של נינט.
השחקנית והקומיקאית טליה ברטפלד, שחשפה בעבר כי היא מתמודדת עם בולמיה כבר שנים רבות, סיפרה אתמול כי היא באשפוז יום. "אני מתמודדת עם השדים שאני הכי מפחדת מהם וזה הרבה יותר קשה ומפחיד ממה שדמיינתי. מקווה לחזור בריאה וחזקה יותר".