לקראת מהפכה בעולם האופנה? וולט תיכנס לראשונה לתחום האופנה ותבצע משלוחים גם מרשתות אופנה ידועות כאשר ההזמנה תסופק ללקוח עד 30 דקות מרגע ההזמנה. בנוסף יעמוד לרשות הצרכנים פיצ'ר מיוחד באפליקציה שיאפשר גם החזרה של פריט לא רצוי בתוך פרק זמן זהה, באמצעות שליח שיגיע לאסוף את החבילה.
כיום ישנן חברות שמתחייבות למשלוח מהיר, אולם הכי מהיר שניתן לקבל משלוח בארץ לדוגמה מטרמינל איקס -אתר האון ליין המקומי, הוא עד שלושה ימי עסקים. משלוח של פריטי אופנה עד 30 דקות מרגע ההזמנה יכול להביא למהפכה בתחום, ולעלייה בהזמנות, כל שכן אם תהיה אפשרות להחזיר את המשלוח עם שליח - אם הלקוח לא מרוצה.
1 צפייה בגלריה
yk13515940
yk13515940
צילום: אוראל כהן
המהלך יושק במקביל לכניסת וולט העולמית לראשונה לעולם האופנה ויתבצע במלואו לאחר החגים. בשלב זה וולט עדיין לא חושפת עם אילו רשתות אופנה תתחיל לעבוד.
השבוע מתחיל השלב הראשון לכניסת חברת המשלוחים לעולם האופנה והיא מציעה באפליקציה אופנה "בדרך לים", שמאפשרת להזמין בגדי ים, משקפי שמש ומוצרים נלווים כמו כפכפי הוואנה במשלוח מיידי לבית או לחוף הים. מדובר בשיתוף פעולה עם 5 מותגי בגדי ים, ציוד ספורט ומשקפי שמש, אשר מצטרפים לאפליקציית Wolt. בין השאר מדובר במותגים ספידו, זהרה (מותג בגדי הים וההלבשה התחתונה המחטבת), Match Match (בגדי ים תואמים לאמהות ולילדות), לה פולטה (חנות המציעה בגדי ים, ציוד כדורעף, כדורגל, כדורסל ויוגה), Havaianas ומותג משקפי שמש תל אביבי 9 5TO.
ישראל אברהמי, מנהל הריטייל של Wolt ישראל, אמר לממון: "בעידן שבו הביקוש למוצרים זמינים במשלוח מיידי הולך וגדל, אנו שמחים להרחיב את ההיצע של וולט ולצרף למגוון החנויות באפליקציה גם בגדי ים ואביזרי קיץ, במשלוח של כחצי שעה עד הבית או חוף הים. הייחודית של וולט והמשלוח המיידי מאפשרים לנו להציע לצרכנים ולצרכניות בישראל חוויית קנייה נגישה ויעילה יותר גם בעולם האופנה".
ביחס לגובה העמלות שיגבה מעולם האופנה אמר אברהמי: "אם הצלחנו ליצר מודל שעושה שכל למסעדות ולסופרים שרובם כבר אצלנו, נמצא את המודל שמתאים גם לאופנה. התחלנו עם פאשן לקיץ ואחרי החגים נמשיך להרחיב בתחום האופנה. אני מניח שבתחילת שנה הבאה, כבר כולם יקנו אצלנו מעבר לאוכל, תרופות וכלי בית - גם אופנה. זאת תהיה החותמת האחרונה שהכל ניתן להשיג בוולט ולקבל הביתה במהירות".
אפליקציית Wolt הפינית הגיעה לישראל בסוף 2018 ומאז התרחבה למעל 200 יישובים ברחבי הארץ, מקיבוץ דן שבצפון ועד באר־שבע בדרום.