חודש אחרי שחשפה את האהבה החדשה בחייה, הדוגמנית עדן פינס ארזה את שתי הכלבות שלה פלוס מזוודות והמריאה למוסקבה כדי להיות עם בן זוגה הכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן, שמשחק כעת ברוסיה. 'הלכתי אחרי הלב', אמרה פינס. על הטיסה עם שתי הכלבות שלה הוסיפה: 'זה ממש תיק. זה זמן, זה מעייף וזה יקר. בגלל שלא תיאמתי מחלקה להטסת בעלי חיים, רצו לשלוח אותן בתא המטוס ולא הסכמתי, קניתי להן תיק נשיאה מיוחד. בקיצור חור בכיס ומלא זמן ואנרגיה'.
3 צפייה בגלריה
yk13516274
yk13516274
צילום: אור גפן
כל מה שתרצו: אחרי החופשה ביוון עם הילדים, רמי קלינשטיין ממשיך בכל הכוח להתמודד עם החופש הגדול. בשישי האחרון הוא הגיע עם ילדיו לתערוכת הבלונים בנמל תל־אביב והפגין אבהות לדוגמה. הצטיינו כמוהו: אורי פפר, טל מוסרי וקובי מימון.
אגם בוחבוט מופתעת: בזמן שאתם נחתם בסופ'ש, אגם בוחבוט המשיכה לעבוד. היעד: אילת, הופעה בפני האורחים של רשת אסטרל. כדי שהיא לא תרגיש לגמרי בבאסה שלקחו לה את השבת, החליטו אבא שלה, אחיה ובת דודתה להפתיע אותה. הם שכרו את החדר הצמוד אליה מבלי שתדע והפתיעו אותה מאחורי הקלעים רגע לפני שעלתה לבמה. אגב, בן הזוג בר ברימר, שהיה בסוד העניינים, היה אמור גם הוא להגיע, אבל החליט ברגע האחרון להישאר במרכז.
3 צפייה בגלריה
yk13516284
yk13516284
צילום: שוקה כהן
חודש אחרי החתונה: הזמר איזי חגג יום הולדת לבת זוגו שניה הדר והפתיע אותה בסופ'ש במלון בראון ברוט בתל־אביב פלוס הופעה של מאור כהן. שם פגשו גם את זוכת הישרדות אלית מוסאיוף ובעלה יוסי ואת אלינה לוי עם בעלה דור, הבן אוליבר והכלב אמיל.
מה שקורה במיקונוס: איל גולן עם גרושתו דניאל גרינברג ובלי הילדים טסו לחופשה שכולה מסיבה במיקונוס. השניים לא מאשרים קאמבק, אבל מפזרים את כל הסימנים האפשריים שהם בדרך לשם. יחד איתם חגגו: עדן בן זקן ושוקי ביטון, אושר כהן.
דודו אהרון טס לחו'ל ביום חמישי האחרון והנמיך פרופיל. במהלך הטיסה זיהו אותו חלק מהנוסעים והחליטו להפתיע אותו כשהגיעו אליו ושרו לו את השיר 'אמא אמא'. דודו התרגש מאוד. הדיילות אפילו יותר.
חזרה לשורשים: אחרי הפרידה, מיכל הקטנה וילדיה הגיעו ביום שישי לביקור ביבנה אצל הוריה. לבקשת בתה יולי, הראתה לה מיכל את בתי הספר שבהם למדה והמקומות שאהבה בעיר. בהמשך עשו קידוש ואכלו ארוחת ערב עם הוריה ואחיה.
ושונית ותומר חמד הצפינו עד לטבעון בסופ'ש להתארח אצל הוריה של שונית, שלא הסתירה את געגועיה לעמק יזרעאל: 'טבעון זה אחד המקומות הכי מדהימים בארץ, בעזרת השם יבוא יום ואנחנו נחזור לאזור'.
מתבקש: די־ג'יי סקאזי, שהפך השנה לאבא, עשה עם בת זוגו שיר קעקוע משותף על הזרוע עם השם של בתם אריאה.
כמו בפעם הקודמת, גם הפעם - מורן אטיאס השאירה את בתה הקטנה ליה יעל אצל הוריה ויצאה לחופשה באיטליה, וחטפה מעוקביה הערות קשות בנוסח: 'למה הבאת ילדה?' מורן: 'אני גם אמא, אבל לא רק אמא. יש דרכים רבות ושונות להיות אמא'.
בזמן שהטמפרטורות מזנקות בחוץ, אנה ארונוב ואחותה דינה החליטו לטבול באמבטיית קרח. ארונוב סיכמה: 'לא פשוט בכלל אבל כבר בא לי שוב. הסיפור הוא לא המים הקרים, אלא ללמוד לנשום ולנהל מצבי סטרס בכל מצב קיצוני שבו אנחנו נמצאים'.
סופי טייב הדריכה בחמישי סדנה לאפיית חלות. בין התלמידות שהתפיחו וניסו לקלוע צורות הייתה גם האחות נינט.