חוות ורד הגליל, המוסד המיתולוגי ליד הכנרת, עובר לראשונה בתולדותיו לניהול של רשת ישראל קנדה מלונות, שבבעלות ברק רוזן, אסי טוכמאייר וראובן אלקס.
ל"ממון" נודע כי ישראל קנדה מלונות חתמה עם משפחת מורד, שהינה הבעלים והמייסדת של חוות ורד הגליל, על חוזי ניהול ושכירות למשך 25 שנה, הכוללים שני מתחמים חדשים שיוקמו עד סוף שנת 2026 בחווה, ששטחה כ־50 דונם והיא משקיפה על הכנרת.
האדריכל פיצו קדם בשיתוף פייגין אדריכלים יתכנן את מלון הבוטיק החדש ברמת חמישה כוכבים דה לוקס, שיקום בחלק הדרומי של החווה ויכלול 75 יחידות נופש, בגודל של 55 מ"ר כל אחת, כולל בריכת שחייה פרטית, מרכז Wellness לטיפולי חידוש הגוף והנפש, ומסעדות. קדם: "התכנון יאפשר לנופשים שילוב בין ריזורט 5 כוכבים לבין תחושה של בילוי בטבע".
בחלק הצפוני של החווה, הכולל חוות סוסים מקצועית וחדרי אירוח, יתווספו כ־50 אוהלי גלמפינג. מסעדת ורד הגליל הוותיקה תמשיך לפעול במתחם. ישראל קנדה, שמפעילה כיום 11 בתי מלון ביניהם מלון גלי כנרת, רכשה מלון בוטיק באי פארוס ביוון, אותו שיפצה והסבה למלון בן 44 חדרים. ראובן אלקס: "הרשת ממשיכה לצמוח באמצעות המותג PLAY ביוון, בתל־אביב ובחוות ורד הגליל - שתהפוך להיות ממלונות הפאר המובילים בארץ".