הכי לגן

תיק גן־גינה של סקיפ הופ (1) התחבב מיד על חובב כדורגל בן שלוש, שהולך איתו בדבקות לקייטנה. ההורים אוהבים את הגודל הנדיב, הפתיחה הרחבה, החלוקה הטובה, העמידות (מניסיון של שנים קודמות) והמחיר השפוי (100 שקל, ברשתות קרטרס־אושקוש ו־H&O). על תיק הגן Panda מבית קל גב הגיבו בת החמש ואמה ב”וואו” - קל, נוח מרווח ובעיקר - יפהפה ברמות ולא יקר (79 שקל).

הכי אורתופדיים

העולה לכיתה א' שמחה עם התיק האורתופדי המתרחב XBAG של קל־גב (1), עם דמות של ינשוף ועגלת נשיאה. אמא התלהבה מהאיכות, מהחלוקה, מאפשרות ההרחבה, מקלות החיבור והניתוק לטרולי ומהגב התומך והמאוורר (תיק 249 שקל, עגלה 99 שקל). ואילו זו שעולה לכיתה ב’ והוריה אהבו את התיק האורתופדי של פלפוט (2), המצטיין במשקל נוצה, חלוקה נוחה, תמיכה טובה ואפשרות לצרף עגלה (219 שקל).

הכי משתלמים

העולה לכיתה ב' התחברה מיד לוורוד העז ולאיור המקסים של התיק האורתופדי מבית מקס סטוק. ההורים חשבו שהוא נראה קצת פחות איכותי מהאחרים אבל אהבו את המשקל הקל, החלוקה הטובה, התמיכה לגב וכמובן – את המחיר (159.90 שקל). ואילו העולה לכיתה ד' אהב דווקא את העיצוב הבוגר של תיק סקצ'רס, עם מקום למחשב נייד, חלוקה מינימלית, תמיכה טובה ומחיר מעולה (99.90 שקל).

הכי ימי

בוגר כיתה א' ואמו התרשמו מאוד מילקוט PRO של YOLO, הכולל תא מבודד חום־קור מרווח לאוכל, תאי אחסון ייעודיים בפנים ובצדדים וכיסוי גשם מובנה (שלא הולך לאיבוד). הם ציינו לטובה את הגודל ההגיוני, המשקל הקל והתמיכה הגבית האיתנה. לפרט הייחודי - רכיסת רצועות מותן להקלה בנשיאה, הילד צריך עדיין להתרגל, אבל ככלל - תיק מושלם! (299 שקל).

הכי גרפיטי

העולה לכיתה ד' חושב שאין מגניב יותר מהתיק של המותג STREET ART מבית קרביץ, שאמא מגדירה את עיצובו כקצת צעקני אבל מקורי ומוקפד. איכותי ביותר, עם תמיכת גב טובה ותאים ייעודיים למחשב נייד, טלפון, מפתחות ובקבוקים. ויש אפילו יציאת אוזניות ומטען לטלפון נייד. אבל השוס - בעיני התלמיד - הוא תא קטן וסודי ביותר בגב התיק (אל תגלו!). מה שכן, קצת יקר (279 שקל).


הכי קול

עם תא נפרד למחשב, כיסים ייעודיים, גב תומך, גודל משתנה ואפשרות השחלה על טרולי, התיק של אמריקן טוריסטר מנצח בגזרת הנוער. יקר (285 שקל)