זמן קצר אחרי הפרידה מאון רפאלי, שהפתיעה את הביצה, הדוגמנית שחר חיון מתמקמת בדירתה החדשה בתל־אביב וחושבת הלאה. אתמול היא הצטלמה לראשונה כפרזנטורית החדשה של twentyfourseven לצדם של יהונתן מרגי, שחזר לחופשה קצרה מאל־איי רק לצורך הצילומים, מאיה קיי ותומר הכהן, פרוד טרי בעצמו שהגיע באיחור בגלל מבחן שהיה לו באוניברסיטה.
5 צפייה בגלריה
yk13518523
yk13518523
צילום: עדי שנפיק
חיון התייחסה לפרידה מהאקס רפאלי. 'הייתה תקופה טובה, אבל עכשיו אני מסתכלת קדימה. מתקדמת. אני מקדישה את התקופה הקרובה לעשייה והכל ממש טוב. תקופה של התחלות חדשות'.
חיון סיפרה כי היא ואון סיימו בצורה טובה, וכי מאז מנסים להכיר לה בני זוג ולא מעט גם מתחילים איתה. 'זה מאוד מחמיא לי, אני אף פעם לא שוללת, אבל יודעת גם להיות לבד, לא חסר לי כלום', אמרה.
פרסום ראשון: לאחר שג'ורג'ינה רודריגז, בת זוגו ואם ילדיו של כריסטיאנו רונאלדו, נבחרה להיות הפרזנטורית העולמית של המותג Elisabetta Franchi, הדוגמנית רוסלנה רודינה נבחרה על ידי ההנהלה והמעצבת העולמית, להיות זו שתעשה את אותו דבר כאן בארץ, שזה אומר הישראלית הראשונה של המותג האיטלקי והיוקרתי. שאפו.
5 צפייה בגלריה
yk13518280
yk13518280
צילום: אליזבתה פרנקי
השחקנית ליהי קורנובסקי (שמים אדומים) שצפויה ללדת בספטמבר בן, זכתה בסופ'ש בפרס בפסטיבל הקולנוע ירושלים, ונראה שגם בסוף חודש שמיני להריון היא לא עוצרת. אתמול על הסט של תפוזינה בפאה כתומה היא סיפרה על החשקים הקולינריים שלה (גלידה תות וחומוס) ועל התוכניות שלה להביא שלושה ילדים לפחות. נקווה שגם הבעל רועי ניק בעניין.
5 צפייה בגלריה
yk13518294
yk13518294
צילום: רפי דלויה
תהיתם פעם איך זה להיות הילד של מיקי מוכתר עורי? נראה שזה חלומו של כל ילד, ובני המזל הם ללא ספק אגם ויהונתן עורי, שפה ושם, בין ההצגות וההופעות הרבות של אמא, הם גם זוכים לזמן איכות. בשישי הם הגיעו יחד ליהנות מהאטרקציות בקניון שרונים בהוד־השרון.
5 צפייה בגלריה
yk13518295
yk13518295
צילום: ניר פקין
חוגגים שנה של אהבה: השחקנים אלה לי להב ופיליפ שאולוב מציינים שנה לזוגיות. השניים הכירו על סט הצילומים של הסדרה 'שומקום'. להב לא הסתירה את ההתרגשות: 'כל כך מהר עברה לה שנה, כאילו הכרנו אתמול. אני מאחלת לנו שנים ארוכות ביחד של אהבה וצחוקים'.
אחרי הלידה והשהות במלונית, הדוגמנית בר זומר ובעלה אביב כהן חזרו אתמול הביתה אל החיים האמיתיים, ונראה שאביב מתחיל לעכל, לפחות לפי מילות האהבה שהרעיף על בר: 'עשר שנים שאת מותירה אותי ללא מילים כל פעם מחדש. האהבה והכוח שלך הביאו לחיינו את פאר היצירה – הבת הבכורה שלנו'. היום הם צפויים לחשוף את שמה של היורשת.
אורין ג'ולי, יובל המבולבל, טל מוסרי וזיו שילון הצטלמו לאחרונה בגני שעשועים במסגרת קמפיין שהתנדבו אליו של עמותת אל'י (האגודה להגנת הילד) שיעלה בקרוב ויקרא לילדים החווים התעללות או השומעים על כך להתקשר מיד ולדווח.
בעיצומה של החופשה במיקונוס, איל גולן עושה סדר בשמועות על קאמבק שלו ושל דניאל גרינברג ומבהיר: 'נסענו כחברים הכי טובים שיש, כהורים לשני ילדים מהממים, במידה שנחליט לחזור זה יקרה רק כשנהיה בטוחים שאנחנו עושים את הדבר הנכון לנו... אין ספק שהחופשה תחזק את הקשר שלנו למען הילדים שלנו'.
הזמר עדן חסון נבחר לפתוח את פסטיבל ערד שחוגג השנה 40 שנה.