חברת ארד עומדת להשלים פריסת 250 אלף מדי מים חכמים מתוצרתה בעבור תאגיד המים מי אביבים. 470 אלף תושבי תל־אביב־יפו ועשרות אלפי העסקים והמוסדות שבה, יוכלו לצפות בזמן אמת בנתוני צריכת המים שלהם, לקבל התראות על נזילות ושימוש חורג והכל בטלפון הנייד. פריסה עירונית של מספר מדים כה גדול, גם בהשוואה בינלאומית, משמעותה ייצור והחלפה רציפה של קרוב ל־5,000 מדי מים מדי חודש במשך 5 השנים הבאות. לחברה מפעל מתקדם בקיבוץ דליה המשתרע על 25 אלף מ"ר. כמו כן מפעילה החברה, שעיקר פעילותה בחו"ל, מערך תפעול רחב לשוק המקומי, ומרכז פיתוח בינלאומי הממוקם ביוקנעם.

מקס סטוק מורידה את מחירי התיקים לבית הספר

רשת מקס סטוק הרחיבה את מחלקת החזרה לבית הספר עם 1,600 פריטים מגיל הגן ועד לתיכון, והוזילה את מחיר תיק הגב האורתופדי של מקס ל־129.9 שקל (ללא מתקן נשיאה עם גלגלים, שמחירו 45 שקל), לעומת 149.9 שקל בשנה שעברה. מחירו של תיק גב אורתופדי של חברת מודן (אייר פלקס) ירד השנה ל־180 שקל. תיק גב צבעוני מאויר לילדי הגן עם כיס צד לבקבוק שתייה נמכר ב־30 שקל.
הרשת מציעה מגוון תיקים, ביניהם קולקציית NBA וסדרת רולינג סטונס. בנוסף, נמכרים פריטים בלעדיים של כוכבת הסרט "החיפושית המופלאה" שיוקרן בקרוב בישראל, סטים של ברבי ועוד. הרשת גם שידרגה השנה את איכות המחברות והדפדפות לנייר עבה ואיכותי יותר.