בגיל 17 מיה שנירר, בתה של לאה שנירר, מגשימה חלום ופוצחת בקריירת דוגמנות. אתמול הצטלמה לקמפיין האופנה הראשון שלה ונראה שקיבלה טיפים רבים מאמא. ולא רק ממנה: לצידה על הסט של קסטרו צעדה הזמרת אודיה, שכבר רגילה למצלמות.
מיה היא תלמידה מצטיינת במגמות ביולוגיה ורפואה ומדריכה בצופים. היא לומדת משחק ופיתוח קול מגיל עשר ואף נבחרה לשחק בהצגה בהבימה. "החלום שלי הוא לכבוש את בירות האופנה הגדולות בעולם", אמרה אתמול, "אחר כך אני רוצה להיות רופאת ילדים".
3 צפייה בגלריה
yk13520896
yk13520896
(צילום: לנס הפקות)
לצילומים הגיעה איתה, כמובן, אמא לאה שלא הצליחה להסתיר את התרגשותה. "אני מאוהבת במקסימום".
אודיה סיפרה על הסט כי היא חולמת על זוגיות. היא הודתה כי מתחילים איתה הרבה באינסטגרם, במהלך צילומים ובהרבה מקומות. "אני מאמינה שזה יגיע בזמן הנכון", אמרה.
• מתוקשרים: אחרי שיצאו מבית "האח הגדול", רוי רייניש ולין אלפי מוכיחים כי החיים בחוץ טובים יותר, ויחד עוד יותר. אתמול הם הגיעו בפעם הראשונה לאירוע מתוקשר, ההשקה של המוצר ORIGINE שהגיע לארץ, ואז גם התעדכנו על עזיבה שלישית של דייר מהבית, הפעם בן, שביקש ויצא אחרי 56 ימים.
• בימים אלה נבחנות יכולות השירה של יעל שלביה כחלק מתפקידה הראשי בפסטיגל. הצילומים כבר החלו, ולמרות תהיות הטוקבקיסטים על יכולותיה המוזיקליות, נראה ששלביה צולחת את המשימה בקלות. ככה זה כשבבית מחכה לה אחד, עומר אדם. בין לבין היא גם לא מוותרת על מקומה הטבעי כדוגמנית, והצטלמה אתמול עם חברתה עומר נודלמן לקמפיין של סקצ'רס בליין שעיצבה במיוחד המעצבת הבינלאומית דיאן פון פירסטנברג.
3 צפייה בגלריה
yk13520228
yk13520228
שלביה
(צילום: רועי בית און)
• עמותת "גולשים ללא גבולות" הפועלת לשיקום נכי צה"ל ונפגעי פוסט־טראומה באמצעות גלישה ושילוב בקהילה, קיימה אתמול אירוע התרמה ראשון שנערך בטראסק בתל־אביב. הג'ודוקא אורי ששון הנחה את האירוע,על הקולינריה היה שף אסף גרניט. באמנותי הופיעו גלעד ויטל, ממקימי "שוטי הנבואה", והזמר אורי בנאי.
3 צפייה בגלריה
yk13520773
yk13520773
ששון וגרניט
(צילום: אור גפן)
אחרי החופשה הרומנטית בחו"ל, הזמר יהודה אליאס ובת זוגו השחקנית חני נחמיאס הגיעו אתמול למפעל החסד של הרב יעקב גלויברמן בלוד וארזו תיקים ומכשירי כתיבה לילדים ממשפחות נזקקות.
והזמר שלומי שבת נחת אתמול בארץ אחרי שלושה שבועות בבאלי, אינדונזיה, שם צילם קליפ לשיר חדש שייצא בקרוב, וגם ניצל את הזמן לחופשה פרטית.
גל החזרה לארץ נמשך עם הדוגמנית אלה איילון, שחזרה מארה"ב לחגוג יום הולדת בארץ אחרי כמה שנים שחגגה בחו"ל, ונראה שהתגעגעה: "זו הייתה שנה משמעותית עבורי, הוכחתי כמה אני אמיצה לעשות רילוקיישן, אבל החלום שלי הוא לחזור לעבוד בארץ".
שוב יחד: אחרי שהתרחקו זו מזו ושמועות רבות דיברו על סכסוך ביניהן, דנה זרמון ודנית גרינברג שמו את המשקעים מאחוריהן וחזרו לבלות יחד בעיר הגדולה.
מחווה לאישה לשעבר: אוהד בוזגלו הצהיר אתמול כי בנוסף לעשרות הקעקועים שעל גופו, הוא מתכוון לקעקע בקרוב את גרושתו פאני בר מוחא ואם ילדיו. "היא אישה שאוקיר לנצח".