אחרי 20 שנות זוגיות, השחקנים עלמה זק ואלון נוימן החליטו להיפרד. השניים הכירו בשנת 2004 באולפני הרצליה כשזק הייתה שם בצילומים ל"ארץ נהדרת" והוא, בדיוק אחרי טיול ארוך בתאילנד, הגיע לפגישה עם במאי שליהק אותו לסדרה בערוץ לוגי. מהר מאוד הם עברו לגור יחד, ואחרי שנים של טיפולי פוריות נולדו שתי בנותיהן נגה ומיה.
זק ונוימן לא התחתנו מעולם. "מוסד הנישואין לא בא לעלמה בטוב", סיפר בעבר נוימן בראיון ל"ידיעות אחרונות".
אתמול הם אישרו את הפרידה ומסרו בתגובה: "ההחלטה על הפרידה התקבלה בהסכמה רחבה. אנו מאחלים למדינה להגיע להסכמות ברוח טובה לפחות כמונו".
4 צפייה בגלריה
yk13522699
yk13522699
צילום: שי פרנקו
בדרך למסיבת רווקות: השחקנית והדוגמנית ריף נאמן תטוס בסופ"ש עם חברותיה הטובות למיקונוס לחגוג מסיבת רווקות, חודשיים לפני התאריך המיועד שבו תינשא לבן זוגה בארבע השנים האחרונות, איש העסקים כפיר שיינפלד. רגע לפני היא ניצלה את הזמן לעבודה, והצטלמה לקמפיין של Etam.
4 צפייה בגלריה
yk13522720
yk13522720
(צילום: אמיר מאירי)
אחרי שפורסם כי הסטנדאפיסט שחר חסון ינחה את התוכנית "קארפול קריוקי" בתאגיד במקומו של אודי כגן, תפסנו אותו רוכב על אופניים בעיר הגדולה, ולא נותן לטמפרטורות הגבוהות למחוק לו את החיוך.
4 צפייה בגלריה
yk13522358
yk13522358
צילום: אמיר מאירי
המנצח הגדול של נינג'ה ישראל בשלוש העונות, יובל שמלא, וחברתו צועדים ברגל ברחובות תל־אביב בעוד אחד מימי המחאה.
4 צפייה בגלריה
yk13522341
yk13522341
צילום: רפי דלויה
דרמה בתיאטרון: בסיומה של ההצגה "קזבלן", השחקן טל מוסרי הקריא כמה מילים בשם השחקנים ותיאטרון הבימה ובין היתר אמר: "שרנו עכשיו בקזבלן על דמוקרטיה, בעוד שמחוץ לאולם יש שזועקים לשמור על ערכי הדמוקרטיה, נרמסים על ידי מכת"זיות בזמן שהחברה שלנו קרועה לשניים". במהלך דבריו היו צעקות מהקהל והשחקן הראשי עופר חיון עזב את הבמה. לדברי חיון, לא היה לו נעים לעמוד שם והוא הרגיש שזה יותר מדי בשבילו. כעבור כמה דקות הוא חזר.
הדוגמנית בר זומר ובעלה אביב כהן חשפו את השם שבחרו לבתם הבכורה. וייקרא שמה: מילה כהן.
דיווה במטבח: הזמרת ריטה, שידועה בכישרונה המוזיקלי אבל פחות ביכולות הבישול, הכינה אתמול גונדי ואורז פרסי לראשונה. ונראה שיצא לא רע כי היא הצהירה בפני אמה שרונה ואחיותיה: "מעתה יש לכן מתחרה".
הזמרת נרקיס חוגגת היום יום הולדת עברי עם כמה תובנות ותקווה: "מה אעשה שנולדתי בערב תשעה באב? והמדינה שלנו בכאוס והלב חצוי? אבל אני יודעת שאפשר להתרפא מכל כאב הכי עמוק שיהיה. יש רפואה לכל".
ומזל טוב גם לכדורגלן ערן זהבי שחגג אתמול יום הולדת 36 וסיכם: "תודה על הזכות לעשות מה שאני אוהב, תודה על המשפחה, על החברים הקרובים, הקהל שלי ובורא עולם שנותן לי כוח ואמונה".