היא אוהדת את מכבי חיפה, לפחות בהשפעת בן הזוג לשעבר תומר הכהן, אוהד שרוף של הירוקים, אבל בזמן האחרון, מאז הפרידה,
נועה קירל נמצאת בקשר צמוד עם שוער מכבי תל־אביב ונבחרת ישראל, דניאל פרץ.
ביום חמישי הגיעה נועה קירל ולצדה הסוכן רוברטו בן־שושן לצפות במשחק של מכבי
תל־אביב. היא תיעדה את המשחק בסטורי שלה ואף הצטלמה עם בנותיו של ערן זהבי ביציע. לאחר המשחק המשיכו פרץ וקירל עם חברים נוספים למסעדה.
קירל ופרץ מכירים גם במסגרת חברת פומה שאותה הם מייצגים. בסביבתה טענו כי עוד מוקדם לדעת אם זו זוגיות, וכי זו ממש התחלה. "הם ידידים, אולי יהיה יותר ואולי לא". אבל הפרסומים על כך שהמשיכה הלאה כבר עשו את שלהם ונועה "חטפה" מעוקבים: "מחליפה גברים כמו גרביים"; אין לה רגע דל", היו חלק מהתגובות.
נועה הגיבה לכך בסטורי שהעלתה ברכב כשהיא מזמזמת את מילות השיר של הפוסיקט דולז: "אני לא צריכה גבר כדי להרגיש טוב".
4 צפייה בגלריה
yk13526682
yk13526682
(צילום: ענת מוסברג)
הסיפתח של קלימי: הזמר והיוצר יונתן קלימי השיק ביום חמישי את מופע הבכורה החגיגי שלו. בין הזמרים שהגיעו לפרגן היו גם שרית חדד ובת הזוג תמר יהלומי, איתי לוי שנחת הישר מארה"ב והזמרת אודיה שהגיעה יחד עם גל אדם. השניים שהיו צמודים כל הערב, גם עזבו יחד את המקום והמשיכו לבילוי במועדון השלוותה. במופע אירח קלימי את יהלומי ואגם בוחבוט.
חגיגות ה־40 של מיסמס: עידו גרינברג סגר עשור במסיבת ענק במתחם מידטאון תל־אביב עם כל החברים מהתעשייה שהגיעו להרים, ביניהם: רוני דואני ובעלה, אושיית הרשת אשלי בקשי שהגיעה עם פאה אדמונית (בתמונה), יעל אלקנה, איתי תורג'מן, לינוי אשרם, יעל גולדמן ואורי פפר.
4 צפייה בגלריה
yk13526655
yk13526655
צילום: אור גפן
ילדים זה שמחה: אחרי שחשף כי נגזר עליו לשתוק למשך חודש בגלל בעיה במיתרי הקול ואף ביטל הופעות, משה אשכנזי ניצל את הדממה לבילוי עם ילדיו בשישי האחרון בהקרנה החגיגית של סרט האנימציה "מבצע קוקוריקו". הסרט בהפצת פילמהאוס יצא לקולנוע בסופ"ש הקרוב. עוד היו שם: שני כהן, ערן זרחוביץ' ודביר בנדק שסיכם את החופש פלוס החום הכבד ב"תעשו כמה שפחות ילדים".
בייבי בום בביצה: השחקנית שירה לוי ובעלה אורי הפכו בשישי הורים לבן בכור בבית החולים איכילוב; יום קודם, המנחה לוסי איוב ילדה בת בכורה לה ולבן זוגה איתי בר. מזל טוב.
4 צפייה בגלריה
yk13526687
yk13526687
צילום: דרור סיתהכל
אחרי השמועות על משבר זוגי והמרחק הפיזי, הדוגמנית מאיה קיי חגגה יום הולדת 21 עם בני משפחתה וגם עם בן הזוג טל מורד, שבילה את החודש האחרון עם חברים בלונדון. קיי: "לא משנה מה, וגם אם לפעמים קשה, טל הוא הלב".
4 צפייה בגלריה
yk13526843
yk13526843
צילום: עוז מועלם
(עוז מועלם)
סמסו בריאות לשחקן אמיר זרד שאושפז בסופ"ש בבית החולים מאיר בכפר־סבא עם חשד לאפנדציט.
אחרי שזה קרה למירי מסיקה ונועה קולר, זה הגיע גם לזמרת מרינה מקסימיליאן ששמה ותמונתה שורבבו לקמפיין דיאטה ללא ידיעתה ומבלי שהיה לה כל קשר למוצר. "אל תתקרבו לדבר הזה, זה שקר. המשטרה מעורבת, ועדיין לא הצליחו לעלות על מי שמפיץ את זה".
ואפרופו מסיקה, אתמול היא הופיעה בקיסריה עם אורחים מפתיעים: יהודה פוליקר וברי סחרוף. אבל ההתרגשות הענקית, לפחות במשפחתה, הייתה בגלל מופע אקרובטיקה ראשון על הבמה של בת דודתה דניאל.
שבוע אחרי שארזה מזוודות ועזבה את סט הצילומים בכרתים בגלל שביתת השחקנים בהוליווד, ניב סולטן נקראה לחזור, בזכות היתר מיוחד שקיבלו להמשיך לצלם את "טהרן".
עשרה ימים לפני ההופעה של כריסטינה אגילרה בארץ, היא מציבה לחברת לייב ניישן דרישות כיאה לכוכבת על. אז ככה, מראת איפור הוליוודית, כיסא עור תואם בצבע שחור, נרות בריח ורדים, דיאט קולה, יין אדום, מגשי פירות וירקות, קפה ומסטיקים.