צוות הוואי

אם ובתה התחברו מיד לסדרות החדשות של מותג השיער הוותיק הוואי. האם, ששיערה צבוע, יבש ופגום, נהנתה מהשמפו והמרכך עם קרטין, שמן קיק ומי ורדים, שהותירו את השיער קל לסירוק, רך ומבריק. הבת השתמשה בשמפו ומרכך עם תמצית יסמין, המעניקים נפח לשיער עדין, וזכתה בשיער חלק כמשי, עם מעט נפח שנשאר עד לחפיפה הבאה. והריח – הוואי! (14.90 שקל לתכשיר).

מזוודה במגירה

משפחה מטיילת אהבה מאוד את מזוודת העלייה למטוס המתקפלת FLEX 360 SPINNER של רולניק, המשלבת גמישות מסוימת של מזוודת בד עם חוסן של מזוודה קשיחה. ארבעת הגלגלים יוצרים תנועה חלקה, המשקל סביר (2.8 ק”ג) והתכולה מרשימה (40 ליטר). היתרון הגדול הוא הקיפול הנוח לעובי 13 ס”מ בלבד, שמאפשר לאחסן אותה במגירת מצעים של מיטת נוער בלי להפריע לשמיכות החורף... לא זול (rollink.co.il, 449 שקל).

במקום בשר

התערובות על בסיס חלבון אפונה להכנת תחליפי בשר או עוף של Creative Pea מצאו אוהדים במשפחה שעימה נמנית גם טבעונית אדוקה. תוספת של שמן ומים הופכת את התערובת לדמויית בשר טחון, ורוטב הבולונז שהוכן לפי המתכון המשפחתי זכה למחמאות. גם נאגטס שהוכנו מתערובת העוף יצאו כמעט מושלמים. הדקדקנים אמנם מצאו הבדלים, אך הבשלנית והטבעונית מרוצות מאוד: תחליף הולם ללא הרבה פשרות (כ־30 שקל).

גלידה בסיבוב

הורים שייצרו גלידה ביתית עם הילדים בערכה של "משחקי יצירה" הביעו כמה הסתייגויות: המוצר לא משדר איכות, חלקי הפלסטיק לא מתחברים בקלות ולא תמיד נעים בקלות, המתכון "גדול" על המכל, כך שחלק מהתערובת נשפך, וסיבוב הידית עד לקבלת תוצאה קפואה חלקית – מייגע. גם ניקוי המכונה וסביבת העבודה היה סיוט, אבל היי, בשורה התחתונה - כולם התלקקו! (כ־90 שקל).

שימו שמן

בעלת עור יבש, שחושדת תמיד בקרמים שמוגדרים כ"מיועדים לכל סוגי העור" שמא לא יספקו די תמיכה לעורה, הופתעה לטובה מקרם הלחות של ג'השאן, עם SPF25. הקרם, המועשר בשמן זית, מלחלח היטב את העור, נעים לשימוש ומותיר תחושה של הזנה והגנה נעימות ביותר – במחיר משתלם (jahshan.co.il, 80 שקל).

שיק בתיק

כמה פשוט - ככה שימושי ואלגנטי: תיק העור Fleur של פורלה, בגודל מדויק ועם שתי אפשרויות נשיאה ברצועות מתחלפות, מלווה אותנו מבוקר עד ערב. יקר אבל מושלם (966 שקל).