30 שנה ליולי: סוכנות יולי חגגה 30 שנה באירוע נוצץ וענק שהתקיים אמש בתל־אביב עם למעלה מאלף חוגגים. מלבד הדוגמנים הצעירים, בלטו דווקא הבוגרים שבחבורה, בהם גם שירלי בוגנים – המיוצגת הראשונה בתולדות החברה ואורלי לוי אבקסיס, שזכרה חסד נעורים למקום שליווה אותה בתקופת הדוגמנות. לוי הגיעה כל הדרך מעמק המעיינות עם בתה ניצן, סטודנטית בת 21.
5 צפייה בגלריה
yk13528520
yk13528520
(צילום: אמיר מאירי)
במהלך הערב הופיעו נס וסטילה עם הלהיט "תיק קטן", עילי צ'פמן שעלה לבמה לראשונה עם הסינגל החדש שלו "אל תבלבלי" שטרם יצא ואבי אבורומי ששר מלהיטיו.
נכחו: יוגב מלכה בלי ג'וליה שחר, רוי רייניש יוצא האח הגדול שהגיע עם בת זוגו לין אלפי ופגש במקום את שתי האקסיות שלו, אלה איילון ודיאן שוורץ; שרית פולק, איתי לוי, שיר אלמליח, טיטי איינאו, נתנאל רודינצקי ובת זוגו ההריונית יאנה ועוד.
5 צפייה בגלריה
yk13528526
yk13528526
צילום: אמיר מאירי
היוצר נועם בתן, שאחראי ללהיט "בובה" שהשתלט על הטיקטוק, יוציא מחר סינגל חדש "סכין בלב". נועם הספיק בחודשים האחרונים להופיע מדרום לצפון, ואף לפתוח קופות להופעה שנייה בבארבי שתתקיים בשבוע הבא.
5 צפייה בגלריה
yk13527935
yk13527935
צילום: עמית נעים
היישר מארה"ב לחופשה של חודש הגיע לעיר הגדולה השחקן אלון אבוטבול, עם כובע, כראוי לשמש המוגזמת ושרוולים ארוכים גם כן. אבוטבול, שחי בשנים האחרונות בארה"ב ומפתח קריירה בינלאומית, הופיע אתמול עם בתו אליה והאלבום החדש שהפיקו יחד, ונראה שהוא דווקא שמח לראות אותנו.
5 צפייה בגלריה
yk13528177
yk13528177
צילום: אמיר מאירי
חופשת לידה שלום: המנחה לוסי איוב ובעלה איתי בר חזרו אתמול הביתה עם בתם הבכורה שנולדה בבית החולים איכילוב, ועכשיו מתחילים את ההתמודדות האמיתית והלילות המאתגרים. בהצלחה.
5 צפייה בגלריה
yk13528176
yk13528176
צילום: צינו
אחרי שפיתחה קולקציה לבגדי ילדים ועצרה את המיזם, דניאל גרינברג ממשיכה לנסות את מזלה בעסקים וחתמה חוזה של שותפות עסקית בחברה גדולה שמפתחת מוצרים לנשים.
הרבה יותר גרוע מתקרית החלון: קורין גדעון נתקעה בחום הבלתי אנושי של סוף יולי בלי מזגן. אחרי כמה שעות, הגיע הטכנאי, אבל חמש דקות אחרי שהלך התקלה חזרה. "לא יודעת אם לצחוק או לבכות או למות מחום. אני עוברת להורים".
וחצי שנה אחרי שעברו דירה, שוב אורזים מיכל אנסקי ובעלה אייל את כל הבית ומחפשים יעד אחר. הסיבה: "לא מצאנו את עצמנו בבית החדש, לא הרגשנו משפחה מאושרת במקום הזה. דרוש אומץ וזה גם לא זול אבל החלטנו לעבור". אגב, אנסקי רכשה לפני שנים שטח ברמת־גן, שם היא מקווה להתחיל עוד השנה לבנות את משכנם הקבוע.
מאיה ורטהיימר חגגה יום הולדת 33 והופתעה במסיבה שהפיק לה הבעל אסף זמיר. מאיה: "תודה על מה שהיה ומה שיהיה. זה יהיה קשה להתעלות על השנה האחרונה, אבל אמן ואמן שיהיה לא פחות מדהים".
סופ"ש האחרון, מלון רמדה בנצרת, ליהיא גרינר חוגגת יום הולדת לבעלה יוסי צבר וקצת זמן איכות בלי הילדים. בתוכנית: מסאז', ארוחת שף וסיור בעיר העתיקה. מזל טוב.
היומן של כריסטינה אגילרה נפתח והלו"ז עודכן - הגעה לארץ: יום רביעי הבא עם בן זוגה במטוס פרטי. יום חמישי, חזרות לאורך היום עם עדן בן זקן שתתארח על הבמה. למחרת טיול בים המלח וירושלים. בשבת היא צפויה לעזוב.
רק חזרה מחופשה בטורקיה עם ילדיה, מיכל הקטנה, שנפרדה מבעלה ניר ויצמן, הזעיקה את רב הסלבס מרדכי חסידים לקבוע מזוזה חדשה בביתה.