אחד הדברים שחסרים בדרך כלל מחוץ לתל־אביב הן מסעדות ביסטרו, כאלה שהן גם מקום בילוי עם מוזיקה ואווירה וכמובן אוכל טוב. כדי לענות על הצורך הזה נפתחה לאחרונה במתחם "מול זיכרון" על כביש 4 מסעדת DE CÔTÉ Kitchen Bar. דה קוטה, שפירושו בסמיכות ל... שואבת השראה מהיקבים באזור ומהסמיכות לכרמל ולים, כך לפחות מצהירים שם, אבל נראה שאת עיקר ההשראה שואבת המסעדה הזו מממקומות דומים בתל אביב.
העיצוב מרשים ומזמין והתפריט מבוסס על חומרי גלם מקומיים וטריים לצד בר משקאות עשיר עם מגוון של משקאות אלכוהוליים כולל יינות איכותיים, קוקטיליים ובירות מקומיות ובינלאומיות. מבחינת האוכל, נעשה ניסיון לקלוע גם למי שמחפש מנות מתוחכמות וגם למשפחה שמגיעה לאכול ותמצאו פה המבורגר מצוין, לצד מנת שניצל ענקית שמזכירה את קפה נואר התל־אביבי.
1 צפייה בגלריה
yk13551256
yk13551256
(צילום: עוז אוחיון)
יש גם דגים טריים ואהבנו את מנת הטרטר מוסר שהגיעה עם שאלוט, סלרי ומלפפון, בצל מוחמץ, יוגורט, שמן זית ושמן שמיר. וכדי שאף אחד לא יישאר בלי שיהיה לו מה לאכול יש כאן גם פסטות לא רעות. בגזרת הקינוחים אהבנו את הקרם ברולה צ'אי מסאלה, שמוגש עם בריוש פרנץ טוסט. למי שנמצא באזור ונמאס לו מחומוס ושיפודים, או שבא לו בר נעים להעביר בו ערב עם אוכל טוב זו אופציה מצוינת./ אסי חיים
ביסטרו בר DE COTE - מול זכרון יעקב, קומה 2. 04-8160666