חודש אחרי שאמו עברה תאונת דרכים קשה כשקורקינט חשמלי פגע בה, חשף אתמול הקומיקאי גיא הוכמן כי חלה בסרטן ונכנס לאשפוז לצורך ניתוח. "צרות באות בצרורות", שיתף הוכמן שמאושפז בבית החולים בילינסון. בחודש האחרון בעקבות התאונה שבה נפגעה אמו וסדרת הניתוחים שנזקקה להם, הציף הוכמן את נושא סכנות הבטיחות של הקורקינטים. כעת הוא נאלץ לשים זאת בצד לטובת הטיפול בעצמו.
3 צפייה בגלריה
yk13530235
yk13530235
(צילום: אינסטגרם)
"זה שוק, זה הופך ברגע את החיים, אבל אני חזק ויש לי אישה הריונית, אהבת חיי שפשוט מצילה אותי, אמא שצריכה אותי, ילד שהוא הכל ובמה שאחזור אליה בקרוב עם חומרים מטורפים.
"אני נכנס עכשיו לניתוח בהרדמה מלאה בו יכרתו לי את האיבר הכי רגיש לגבר...אני נכנס עכשיו ליעד המסוכן שנקרא סרטן בתקווה להביא משם הומור, תקווה, אמונה והכי חשוב - ניצחון....תאחלו לי בהצלחה, אני יוצא למלחמה של החיים".
הוכמן זכה לתגובות חיזוק רבות מחבריו ומהעוקבים, והוסיף: "ביחד איתכם אנצח, תודה על התמיכה, תהיו קשובים לגוף ולכו להיבדק".
כובשת את הטיקטוק: השחקנית מגי אזרזר שרגילה לעבוד מסביב לשעון צללה לאחרונה לזירת הטיקטוק, לטובת תפקיד של קואוצ'רית במסגרת קמפיין של גרנייה. אתמול במהלך הצילומים סיפרה אזרזר על ההכנות בבית: "נכנסתי חזק לדמות, כבר שבוע שאני עומדת מול קותי, הבנות או המראה ומייעצת אלף עצות בדקה. נשאבתי לעקוב אחרי כל הקואוצ'רים המובילים בעולם, כמו טים רובינס, כדי לקחת השראה". מתי את נחה? "אין לי רגע דל. התאומות שלנו בנות שנה וארבעה חודשים, הביאו הרבה ברכה של עשייה ופרויקטים חדשים לחיי, אפילו לא הצלחתי הקיץ לתכנן חופשה משפחתית".
3 צפייה בגלריה
yk13529633
yk13529633
צילום: ערן לם
טהוניה רובל שנפרדה לאחרונה מבן זוגה שלומי טהורי, וקסניה טרנטול שנפרדה לפני חודש מבעלה כרמי עמר אחרי שנתיים של נישואים, הגיעו לאירוע שקיימה אפליקציית ההיכרויות OkCupid וסיפרו, רגע לפני ט"ו באב, על הציפיות שלהן מהזוגיות הבאה בחייהן. טהוניה: "אני רוצה חבר לחיים, שנשמח האחד את השני, שנקבל זה את זה בהבנה, שיבין שזוגיות זה כל יום למידה מחדש". טרנטול: "אני מצפה לאהבה שלא תלויה בכלום, נאמנות, כיף, אותנטיות, חברות עם חוש הומור ולמידה". תרשמו.
ככה זה כשחיים עם דני סנדרסון: תפסנו את ענת עצמון צועדת עם תיק גב ולבוש ספורטיבי ברחוב החשמונאים, מחייכת גם בחום של 35 מעלות ואחוזי לחות ששברו מזמן שיאים. "אני מקווה שיצאה תמונה יפה", אמרה בחיוך.
3 צפייה בגלריה
yk13530229
yk13530229
צילום: ניר פקין
אצלו הכל בסדר: הזמר ירמי קפלן שעבר ניתוח בצוואר מתחיל לחזור לעצמו, וכבר אתמול עם סד על הצוואר הגיע לראשונה לאולפן והחל לעבוד על שיר חדש. קפלן: "זה היה מרגש בשבילי. מרים ומרומם ומרפא".
הדוגמנית אלה איילון התעוררה אתמול בבוקר לזר ענק של מאות ורדים אדומים שהונח בכניסה לביתה. עד לכתיבת שורות אלה, אין לה מושג מי השולח. "העלוקה" רוצה להזכיר למחזר האלמוני שאיילון נמצאת בארץ רק לחופשה קצרה.
אירית רחמים הגיעה אתמול לאירוע של קרוקס בלוק קייצי ושיער אסוף, והתייחסה לפרשה של עמוס לוזון בן זוגה לשעבר ולשמועות על חלקה בעניין. "אני מאוד אוהבת ומכבדת את עמוס", אמרה רחמים, "תמיד אמשיך לדאוג לו ולשמור על השם שלו. כרגע אני עסוקה בעשייה שלי ובפרויקטים חדשים שנכנסו".
החיים תותים: מזל טוב לזמר חנן בן ארי שהפך אתמול אבא לשבעה ילדים, עם בת קטנה שילדה אשתו הדסה.
ימים ספורים לפני יום הולדתו של שחף רז, בת הזוג טליה עובדיה חשפה בפניו את המתנה הראשונה: סאפ. עם דירה על המרינה בהרצליה, זה נראה כמו תחביב מתבקש.
דנית גרינברג לקחה את עצמה לשיעור יוגה בשעת לילה מול הים. כנראה שהאנרגיה מסביב לא הייתה בשיאה והזון לא בדיוק עבד, כי בדיוק כשסיימה גילתה שגנבו לה את הטלפון הנייד. לצילומים בבוקר למחרת היא כבר לא הגיעה. אבל אם דאגתם, אז אל. היא כבר רכשה לעצמה נייד חדש.
עומר אדם התנדב אתמול לשמח ילדים חולי סרטן במסגרת אירוע של עמותת "חסדי דרור" והעניק את נעליו לאחד הילדים.