יהודה לוי ודנה פרידר

שני השחקנים הוותיקים, שכבר הכירו בעבר זה את זה, עברו לפסים רומנטיים בחודשים האחרונים. תחילה הכחישו את השמועות, עד שלבסוף יהודה פירסם לפני חודש וחצי תמונה משותפת מחופשה תחת הכיתוב: "מצאתי את האהבה שלי".

טליה עובדיה ושחף רז

הם בילו יחד תקופה ארוכה בבית "האח הגדול" וכבר שם היה קליק. טליה יצאה עם המיליון ושחף, מנהל בחברת פרסום, זכה באהבה. בשנה הזו שהם יחד הם הספיקו לעבור להתגורר יחד בהרצליה פיתוח, ולהתארס.
10 צפייה בגלריה
yk13531389
yk13531389
צילום: איציק בירן

חני נחמיאס ויהודה אליאס

השחקנים שנפגשו על הבמה לפני 35 שנה בהצגה "סלאח שבתי", מצאו זה את זה בתקופה האחרונה ומאז לא נפרדים. בשבועות האחרונים הספיקו להיות בכמה חופשות רומנטיות, ונחמיאס שהתגרשה לפני שנתיים כבר הצהירה: "יהודה הוא התיקון שלי".

סטטיק ורונה לי שמעון

אחרי הגירושים משרית פולק והפרידה המקצועית מבן אל תבורי, הזמר סטטיק ניסה להמציא את עצמו מחדש. לפני שלושה חודשים הוא והרקדנית רונה לי שמעון, רווקה בת 40, התאהבו. בחודש שעבר כבר עברו להתגורר יחד.

מאיה קיי וטל מורד

היא דוגמנית, במקור מיבנה, הוא דוגמן מהמושבה כנרת. הם הכירו על האי ב"הישרדות" וזמן קצר אחרי שחזרו מהצילומים, עברו להתגורר יחד בתל־אביב. לאחרונה חוו משבר בזוגיות, אך הצליחו להתגבר עליו וכבר בשבוע שעבר חגגו יחד את יום הולדתה ה־21 של מאיה.
10 צפייה בגלריה
yk13531395
yk13531395
(אינסטגרם)

עדן פינס ומתיאס נורמן

הדוגמנית המצליחה, האקסית של דור רפאלי, מאוהבת כבר חודשיים בכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן. הוא כבר הספיק לבקר בארץ ולהכיר את משפחתה, והיא בימים אלה מתארחת אצלו במוסקבה ומלמדת אותו עברית.

מאיה בוסקילה ושאולי שלום

לפני שנה, חודשיים אחרי שנפרדה מבעלה עוזי אזולאי, חשפה הזמרת מאיה בוסקילה את הזוגיות המפתיעה עם שאולי, מעסה רפואי, שצעיר ממנה ב־18 שנה. השניים מגדלים את בנה לני ומציגים עד כה אהבה גדולה ויציבות, ומאיה הצהירה: "הוא אהבת חיי".

רוי רייניש ולין אלפי

היחסים בין השניים החלו בעונה הנוכחית של "האח הגדול". רוי הודח, וזמן קצר אחרי ביקשה לין לצאת מהבית, ויצאה. בחוץ הסתבר שרון חיכה לה ובינתיים הם ממשיכים מהמקום שבו הפסיקו, ואף הספיקו לעשות קעקוע משותף.

נועה קירל ודניאל פרץ

הופעות בפארק הירקון ומקום שלישי באירוויזיון הפכו את היוניקורן לסופרסטאר. אלא שאז, כשהיא בשיאה, הגיעה הפרידה מבן הזוג תומר הכהן ששברה לרבים את הלב. חודש אחרי היא בתחילת מערכת יחסים עם כדורגלן מכבי תל־אביב דניאל פרץ.

בר כהן ואליאב טאטי

היא יוצרת תוכן ואמא לילד בן ארבע, הוא רואה חשבון. הם נפגשו בבית "האח הגדול" בעונה הקודמת ויצאו משם כזוג. רבים טענו כי הקשר ביניהם לא יחזיק, אך הם מתגוררים יחד ובר כבר הצהירה כי היא מצפה לטבעת ולילדים נוספים - מאליאב.

נפרדנו כך

מיכל הקטנה וניר ויצמן; אביב גפן ושני פרידן; שחר חיון ואון רפאלי; טיילור מלכוב ולירן דנינו; עמוס לוזון ואירית רחמים; קובי מימון וקרן שיניוק; עלמה זק ואלון נוימן; ירדן ג'רבי ודנה לביא; אביבית בר זוהר וקווין צרפתי; דנית גרינברג וברק חקמט; דידי הררי ומיכל פלג ירושלמי; אסף גרניט ומיה מישורי; מיכאל אלוני ומוריה לומברוסו; קסניה טרנטול וכרמי עמר; דיאן שוורץ ודניאל רודניצקי.