המנחה והשחקנית רותם סלע תחגוג יום הולדת 40 רק בעוד שבועיים, אבל בלו"ז של חברותיה הטובות ט"ו באב היה הטיימינג המושלם לברוח יחד ליומיים של חגיגת בנות ביערות הכרמל. הייתה שם החבורה הקבועה: סופרוומן גל גדות, השחקנית יעל גולדמן פפר, המנחה לירון ויצמן ואשת האופנה מיטל ויינברג אדר. ההחלטה שלהן בדרך לשם הייתה: זמן איכות בלי טלפונים, אבל עיניכם הרואות, הסלולרי ניצח. מזל טוב.
6 צפייה בגלריה
yk13533676
yk13533676
(צילום: אינסטגרם)

6 צפייה בגלריה
yk13533672
yk13533672
גל גדות | צילום: אינסטגרם

6 צפייה בגלריה
yk13533673
yk13533673
צילום: אינסטגרם
כוכב הרשת עדן דניאל גבאי הצטלם אתמול לקליפ לשיר הראשון שכתב על אהבה לגבר שאיתו יצא תקופה ארוכה מתחת לרדאר משום שבן הזוג עדיין לא יצא מהארון. בקליפ בחסות fix מצולמות לצידו גם מורן אחותו ורומי פרנקל. ולגבי הזוגיות, היא כבר לא. "אני רווק ופתוח לאהבה", אמר גבאי.
6 צפייה בגלריה
yk13533539
yk13533539
צילום: ערן לוי
כוכבת "קטנטנות", השחקנית נדיה די צ'לו, נחתה אתמול בארץ לקראת חזרות למופעי חנוכה, שבהם תקליט את שירי "קטנטנות" בעברית ובספרדית. נדיה הייתה רק בת שבע כשלוהקה לסדרה המצליחה. בהמשך הופיעה בסדרות "המורדים" ו"פינת אור" שזכו גם הן להצלחה בארץ.
6 צפייה בגלריה
yk13533538
yk13533538
צילום: רפי דלויה
אם שאלתם גם היום מה עושים עם הילדים, תוכלו לקחת דוגמא מהסלבס שעושים זאת לא רע. אתמול רבים מהם הגיעו להשקה של ממלכת הדרקונים בתל־אביב ויצאו רושפי אש. היו שם: סולן להקת התקווה 6 עמרי גליקמן עם בתו הקטנה; סבא פולי רשף שהשקיע בנכדים, שחר אבן צור ממוניקה סקס, איגי וקסמן ועתי שולברג ועוד.
6 צפייה בגלריה
yk13533536
yk13533536
צילום: רפי דלויה
יעל גרובגלס, אחת הנציגות המצליחות שלנו בהוליווד (למתקשים: פטרה המרשעת מהסדרה "ג'יין הבתולה"), ניצלה את שביתת השחקנים בארה"ב והגיעה לארץ לחופשת מולדת בת שבועיים. במקום להתנחל אצל ההורים, היא העדיפה לבלות בקלאס באחד ממלונות בראון בתל־אביב, שם שוהה בימים אלו גם יוסף סוויד, שהגיע מברלין להצטלם לסדרה חדשה של YES.
זמן קצר אחרי הפרידה מניר ויצמן, כשהיא בעיצומו של תהליך גירושים, מיכל הקטנה משתפת בכאב: "אני עוברת תקופה מאוד מאתגרת. הכאב הוא מאוד גדול, בעיקר בלילה, שזה תוקף אותי בכל נים בגוף שלי. אני בוחרת להיות שמחה ולהגיד תודה גם על הכאב. וגם אם זה לא נראה כך כרגע, אני בטוחה שהכל לטובה".
השחקנית לוסי איוב ובעלה איתי בר העניקו לבתם הבכורה שנולדה בשבוע שעבר את השם: נאיה.
השורדת ספיר קשתי יצאה אתמול מפגישה מוצפת רגשית. הסיבה: היא נשאלה איך זה שאין לה זוגיות בגיל 31. אז היא פתחה מצלמה ושיתפה באומץ: "הרבה זמן לא התאהבתי. נמאס לי לשחק אותה שהכל טוב. אולי משהו דפוק בי? אולי אני לא בסדר? אני עושה עבודה עצמית מטורפת ומצפה מאנשים לגלות קצת יותר רגישות".
החיים אחרי האח הגדול: אחרי שעשתה קעקוע משותף של תות עם בן זוגה רוי רייניש, לין אלפי מתקעקעת עם לרה ובן. הקעקוע: stuma, הסלנג הקבוע של לרה.
בין האימהות לעבודה, הדוגמנית שיר אלמליח לא שוכחת להשקיע גם בעצמה והחלה אתמול ללמוד תכשיטנות. אלמליח: "זה משהו שתמיד עניין אותי. קצת לנפש".
מצב טיסה: לינור סביניק ורן גבאי המריאו לירח דבש בלאס־וגאס, בר רפאלי באמסטרדם בצילומים לקמפיין, טל טלמון ולירן שטראובר בחופשה ביוון ויעל שלביה בצילומים בניו־יורק.