השחקנית ליהי טולדנו, בתו של הזמר אבי טולדנו, שמככבת בימים אלה במחזמר "מרי לו" של התיאטרון הארצי, חובקת אהבה חדשה. בת הזוג היא לא אחרת מרייצ'ל ברכה, בתו של שלומי ברכה, הגיטריסט של להקת משינה.
4 צפייה בגלריה
yk13535771
yk13535771
(צילום: רפי דלויה)
אחרי רמזים שפיזרה טולדנו לפני שבוע אצלה בסטורי על האהבה החדשה, הגיעו השתיים בסופ"ש יחד לאירוע מתוקשר ראשון, השקת חנות פופ אפ של פקטורי 54 בנמל יפו.
טולדנו יצאה בעבר עם הסטנדאפיסטית טליה ברטפלד. השתיים הכירו בתיאטרון צה"ל וכעבור שנה וחצי נפרדו. בעקבות הפרידה כתבה טולדנו שיר על האקסית. בראיון ל"7 לילות" ב"ידיעות אחרונות" השנה סיפרה טולדנו כי במשפחתה העדיפו כי השיר שכתבה על האקסית יכוון לשיר פרידה מגבר. "יכולתי לשנות את זה, אבל זה לא התאים לי", סיפרה טולדנו בראיון, "רציתי לספר את הסיפור שלי. לא לעבוד על אחרים. בחורה שחייתי איתה שנה וחצי שברה לי את הלב, לא גבר חסון".
"העלוקה" מקווה שהפעם הלבבות לא יישברו. בהצלחה.
במסגרת ביקורה בארץ, כוכבת "קטנטנות" נדיה די צ'לו העבירה את הסופ"ש בירושלים, הגיעה לכותל, הצטלמה עם מעריצים והמשיכה ל"מחניודה". אתמול בצהריים הגיעה לאירוע מוזיקה במלון בראון, שם הייתה גם קסניה טרנטול, שלא ויתרה על צילום משותף.
4 צפייה בגלריה
yk13535768
yk13535768
צילום: רפי דלויה
לא נפלה רחוק מהעץ: מעיין אייזנברג, בתה של השחקנית אפרת בוימולד, מוכיחה שהכישרון גנטי. בחמישי האחרון נערכה הפרימיירה לסדרה החדשה "מלון הוטל" ב"כאן חינוכית", בה משחקת מעיין לצידם של איציק כהן, גיא לואל, דניס טל ועוד. בוימולד הגיעה, כמובן, ונראה שרוותה נחת.
4 צפייה בגלריה
yk13535770
yk13535770
צילום: צ'ינו
אתמול בערב יצאה לדרך בבית ליסין ההצגה "אמצע" בכיכובם של מיה דגן ואמיר קריאף. הגיעו לחזק: הוריה של מיה (אביה לא חרג מהרגלו והביא לה גם הפעם פרחים) ובעלה, הבמאי ערן פפר. מיה: "ההצגה הזו מאוד אישית בשבילי, היא מדברת על זוגיות באמצע החיים ומזכירה לנו מה חשוב באמת: אהבה ומשפחה. אי קטן של שפיות בתוך הכאוס בחוץ".
4 צפייה בגלריה
yk13535775
yk13535775
צילום: רפי דלויה
פרידה בביצה: אחרי חמישה חודשי זוגיות, הדוגמנית טיילור מלכוב ונדב יחזקאלי נפרדו. השניים הכירו בקיסריה, זמן קצר לאחר שמלכוב והזמר לירן דנינו נפרדו.
והצרות באות בצרורות: ביום שישי, בזמן שטיילור מלכוב בילתה בטיילת בתל־אביב, נגנב התיק שלה ובו הארנק, הטלפון הנייד ומפתחות הרכב, מה שדרש ממנה הרבה עצבים וסבלנות לשחזר מנעול חדש לרכב, לבטל את כרטיסי האשראי ולרכוש נייד חדש. מלכוב: "הכול כפרת עוונות. העיקר שאני בריאה".
איל גולן ודניאל גרינברג ממשיכים לתחזק את הקשר הזוגי. בשישי המריאו עם ילדיהם לחופשה בקפריסין פלוס בייביסיטר צמודה שלקחו איתם.
הדוגמנית שירה לוי ערכה אירוע ברית לבנה הבכור והעניקה לו את השם סהר: "כבר יש לי בבית את אורי, המאור הגדול שלי, ועכשיו קיבלנו את סהר שלנו, המאור הקטן שהאיר לנו את החיים", הסבירה.
השחקנים יעל גולדמן ובעלה אורי פפר חוגגים בת־מצווה לבתם הבכורה. את המתנה הראשונה הם העניקו לה אתמול – צניחה חופשית בהפתעה בחוף הבונים. ברגע האמת, החליטו גם הם לצנוח. על הקרקע הם כבר נרגעו עם קפה שחור ומלבי קר. "תחושה חוץ־גופית שאפשר להתגבר על כל פחד. הילדה הייתה בעננים", סיכמה יעל.
מזל טוב לירדן ויזל שחוגגת היום 29 ואת היום מתכננת להעביר עם חברתה הטובה, אן זיוי.
ואם שמחות, בר רפאלי חזרה מצילומים בפריז היישר ליום הולדתה השבע של בתה ליב. הבקשה שלה הייתה: עוגה בצורת פרח. התגשמה, כמובן.
בצל סערות חייו הגיע בשישי איש העסקים עמוס לוזון עם בתו אור לאירוע בנמל תל־אביב שערכה חברת פורשה לרגל 75 שנה להקמתה. השניים הגיעו טיפה באיחור, היישר להופעה של רן דנקר.
מחווה מרגשת: במסגרת חגיגות האהבה שנמשכו גם בסופ"ש, הפרזנטורים של סקצ'רס יעל שלביה, עומר נודלמן, טל מורד וברק שמיר שלחו מתנת אהבה לאנשים אקראיים ברשת, שסיפרו להם בפרטי למה חשוב שתהיה להם אהבה. נודלמן: "לגרום למישהו לחייך זה רגע קטן של אושר".