תוצרת סין, מיוצר בקריית־גת: היצרנית הסינית של מוני חשמל חכמים - חברת קאיפה, שזכתה במכרז הראשון של חברת החשמל לאספקת 200 אלף מונים חכמים בהיקף של עשרות מיליוני דולר, תייצר את חלקם במפעל IPU בקריית־גת. החברה הסינית תעביר לצורך כך קו ייצור לישראל. חברות זרות הזוכות במכרזים ממשלתיים מחויבות ברכש גומלין - רכישה או ייצור בישראל בהיקף של 35% מסכום המכרז. במסגרת זו התחייבה קאיפה לייצר בקריית־ גת כ־15 אלף מונים בחודש, עם צפי לגידול לכ־20 אלף מונים בחודש בהמשך. במקביל תיבחן הרחבת השיתוף פעולה בין שתי החברות, לייצור מונים לתחומים נוספים ואפשרויות יצוא לשוק האירופי.
חברת IPU הוותיקה, פועלת בתחום תעשיות הפלסטיק ומעסיקה כ־70 עובדים. החברה בבעלות פרטית ומנכ"ל החברה אייל בן עמי אמר: "זאת הזדמנות עבורנו לנצל את היכולות הרבות שלנו בתחומי התכנון, הפיתוח והייצור של מוצרים ותבניות להזרקות פלסטיק על מנת להיכנס לתחומי מוצרים ושווקים חדשים ולהרחיב את פעילות החברה". IPU גייסה עבור קו הייצור החדש כעשרים עובדים נוספים וכן רכשה מכונות וציוד נוספים.
בנוסף לייצור עבור חברת החשמל, החברות דנות גם בשיתוף פעולה רחב יותר לייצור מוני גז ומים, הן עבור השוק הישראלי והן עבור השוק האירופי. פוטנציאל העסקאות בין החברות נאמד בעשרות מיליוני דולר.