מינויו של עו"ד ספי זינגר ליו"ר הרשות לניירות ערך אושר על ידי ועדת המינויים בחברות הממשלתיות, זאת בניגוד לעמדתו של היועץ המשפטי במשרד האוצר עו"ד אסי מסינג, שטען כי אין לו את הכישורים המתאימים לתפקיד. זינגר בן ה־44 עבד עד למינויו במשרד "הרצוג פוקס נאמן" כשותף במחלקת חברות וניירות ערך. יש לו עבר רב במשרדים ממשלתיים.
גד ליאור
1 צפייה בגלריה
yk13536666
yk13536666
(צילום: דני שדה)

דרושים טייסים ודיילות: ישראייר קולטת עוד מטוסים

דרושים טייסים ודיילות: חברת ישראייר, בשליטת רמי לוי, מתרחבת ותקלוט עוד שני מטוסי איירבוס A320 לצי המטוסים הקיים של החברה, שיגיע ל־11 מטוסים, מתוכם 4 מטוסים יופעלו על ידי צוותים זרים. במקביל תקלוט ישראייר כ־14 טייסים וצוותי דיילים נוספים. אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, אמר: "החברה בודקת כעת רכישת מלונות ביעד חדש בבאקו, אזרבייג'ן. במקביל נמצאת ישראייר במו"מ מתקדם לרכישת שליטה בחברת התעופה הצ'כית סמארט ווינג הפועלת באירופה ותטוס בשבת".
נווית זומר

חדש: תשלום שכר דירה גם באשראי או באפליקציה

חברת הסטארט־אפ DoorLoop, העוסקת בניהול נכסי נדל"ן להשכרה, חוברת לחברת סליקת התשלומים Stripe ותאפשר דרך נוחה ומאובטחת לגביית תשלומים מהשוכרים. מעתה השוכרים יוכלו לבחור לשלם את דמי השכירות בכל דרך - כולל כרטיסי אשראי, אפליקציות התשלומים גוגל־פיי או אפל־פיי, העברה בנקאית או צ'קים.
ישראל וולמן