פעילות מורגשת

בעלת עור בוגר אהבה את תחושת העקצוץ והצריבה שליוותה את תחילת השימוש ב־LIQUID PEELFOLIANT, פילינג החומצות העוצמתי של דרמלוג'יקה, מה שמעיד לדעתה על כך שהתכשיר פעיל ויעיל. היא פחות התחברה למרקם הנוזלי שמקשה על המשיחה, ולעובדה שיש להמתין כמה דקות לפני שטיפת החומר מהפנים. אולם התוצאה משכנעת: אחרי שימוש הדרגתי במשך כמה שבועות העור נראה בוהק וחיוני יותר ויותר (324 שקל, dermalogica.co.il).

תמר עם כל דבר

התמרים אולי היו כאן תמיד, אבל מיתוגם החדש כ־MYJOOL והפקעתם מאזור הפירות המיובשים למדף החטיפים־ממתקים באריזות מרהיבות – זה בהחלט חידוש מרענן. אהבנו במיוחד את מארזי on-the-go, שבהם שלושה תמרים (50 גרם) אשר מלווים אותנו בתיק ובהחלט מספקים חשק למתוק – שהוא גם בריא – בכל מקום (ברשת אלונית וב־AM-PM, 5.9 שקלים לשקית לדרך).

להתגלגל ולגלוש

בת השנה כבר מסוגלת לעלות ולרדת בעצמה על הבימבה המקסימה של Scoot&Ride (מבית פלפוט), ולתפעל אותה בנסיעה. ההורים הגאים מרוצים מאוד מהעיצוב המינימליסטי, מהמשקל הנמוך המאפשר לקחת אותה לכל מקום, מהגלגלים המסתובבים בקלות ובמהירות (קצת יותר מדי, לטעמם) ומהעובדה שהיא עשויה מחומרים ממוחזרים, חלקים וידידותיים. מותאמת לשימוש מגיל שישה חודשים (כהליכון) וכשהילדה תגדל – כלוח גלישה. מוצלח, אך קצת יקר (379 שקל).

בצעד קל

הסנדלים האופנתיים של טבע נאות מתנשאים על עקב של שישה סנטימטר, אבל עונים על הבטחת הנוחות של המותג בזכות הפרטים הקטנים: העור הרך והאיכותי, הרפידה האנטומית שבולמת זעזועים ותומכת בכף הרגל, מבנה העקב התורם ליציבות, הרצועות המתכווננות והסרט הגמיש בצד הרצועה האחורית. קלים במיוחד, משתלבים נפלא בכל מראה אופנתי ומשרתים אותנו נאמנה מבוקר עד ערב – אבל קצת יקרים (470 שקל).

לחלונות הגבוהים

מנקה החלונות הרובוטי W-S3S smarter מבטיח לנקות חלונות ומשטחי זכוכית כמו שואב רובוטי לרצפה. שני נסיינים, שצלחו את הניסוחים הלא ברורים בחוברת ההוראות ואת ההכנות המסובכות לפעולה, רתמו אותו לניקוי מקלחון וחלונות. המסקנה: במקומות נגישים עדיפים מרסס ומטלית. למכשיר היקר יתרון רק כשמדובר במקומות שאליהם אי־אפשר להגיע, כמו הצד החיצוני של חלונות גבוהים (1,290 שקל, xistore.co.il/items).

שיחק אותה

גבר במקצוע תובעני מודה לספריי הגוף CR7 של כריסטיאנו רונאלדו, עם הריח המרענן שנשאר גם אחרי שעות ארוכות של עבודה ולא גורם גירוי גם לעור רגיש (34.90 שקל).