יצרנית השוקולד מקס ברנר נכנסת לראשונה לתחום הטיפוח ומשיקה לצד הפרלינים האיכותיים קולקציית מוצרי קוסמטיקה על בסיס חמאת קקאו. מדובר בחומר גלם משמעותי בתעשיית השוקולד שמעתה ניתן יהיה גם למרוח על העור וגם לאכול, תחת אותו מותג.
מקס ברנר קרויה על שם יזם המותג עודד ברנר שפתח בשנות ה־90 חנות ברעננה לפרלינים פרימיום שייצר, וזכו לבאזז רציני. בהמשך פתח ברנר בתי קפה והכניס משקיעים אבל נקלע לקשיים כלכליים ומכר את השליטה לחברת שטראוס, שתיכננה לפתוח איתו רשת בתי קפה בינ"ל תחת המותג. אך היחסים עם ברנר עלו על שרטון ושטראוס מכרה ב־2017 את הבעלות לשני זכייני הרשת דודו ועקנין ויניב שטנגר תמורת 18 מיליון שקל. העסקה כללה שלוש מסעדות בארה"ב ואת הסכמי הזכיינות ל־23 סניפים שפועלים באסיה, וגם ובעיקר באוסטרליה.
השוקולד מיוצר במפעל בבית־שמש שבבעלות הרשת. בארץ פועלים שישה בתי קפה של מקס ברנר המשמשים גם כנקודות מכירה למוצרי השוקולד שלה, ועוד ארבע חנויות לממכר שוקולד בלבד ובהם יימכרו גם מוצרי הטיפוח וכן בחנות האון ליין של המותג.
המוצרים המבוססים על חמאת קקאו מיוצרים עבור מקס ברנר על ידי מפעל אינטרקוסמה שבבעלות חברת דנשר. עדי שדה מנהלת מותג מקס ברנר אמרה לממון "לחמאת קקאו יש סגולות קוסמטיות. היא עשירה בחומרי חמצון שמגינים על העור. המחירים נעים בין 64 – 98 שקלים.