בחודשים האחרונים נאבק הדוגמן מייקל לואיס לחזור לחיים, אחרי תאונה קשה שעבר במהלך צילומים לקמפיין באיי סיישל לפני מספר חודשים. לואיס החליק ממפל בגובה 15 מטר, שבר את האף והאגן וריסק את כף ידו, הוא נזקק למספר ניתוחים ולתהליך שיקום ארוך שבמסגרתו גם התנתק מהרשתות. לאחרונה החל לשתף בנס הגדול שקרה לו ובתקווה לחזור לחיים מלאים.
אתמול היה אחד הימים המרגשים בחייו, הוא חזר לסט הצילומים והצטלם לקמפיין של קרוקס. "אחרי תקופה ארוכה של פציעה ושיקום, אני סוף־סוף מרגיש שאני חוזר לחיים. אני חוזר לעבודה, לפרויקטים ולצילומים. זה לא מובן מאליו עבורי ואני מתרגש מאוד", אמר לואיס לעלוקה.
קמפיין האופנה הראשון של אופירה אסייג: אשת התקשורת חזרה מחופשה במיאמי היישר לפרויקט החדש שלה: קמפיין אופנה ראשון. אתמול היא הגיעה לרמת־גן והצטלמה תחת השמש הלוהטת לצדם של השחקנים צחי הלוי ויעל אלקנה, לרשת גולף. הלוי ואלקנה, פרזנטורים מנוסים, חלקו עם אסייג טיפים והעבירו חוויות מהימים שבהם שפטה אותם בתוכנית "הזמר במסכה".
4 צפייה בגלריה
yk13537185
yk13537185
(צילום: רפי דלויה)
אמא ובן יחד על הסט: השחקנית אורנה בנאי ובנה אמיר משחקים לראשונה יחד בסדרה קומית חדשה, "יניב" של רשת. העלילה מספרת על יניב (חנן סביון) איש קבע עם חיים אפורים, אבא לשני ילדים: אמיר בנאי ואמה אלפי (בתו של גורי). אורנה משחקת על תקן הדודה. אתמול בערב התקיימה הפרמיירה. אורנה, איך זה לשחק לצד בנך? "אהבת חיי, הוא מלך, שחקן מעולה. אני מאחלת שיהיה לו טוב ושיאהב את מה שהוא עושה. שנים אמיר למד תופים ואז פסנתר, פתאום הגיע המשחק וזה הפתיע אותי. היחסים בינינו בסיטקום מצחיקים, הוא ילד 'רע', שקרן, תחמן עצלן, יש בינינו מתח, אני רבה איתו הרבה, את כל הכעס שלי אני מוציאה עליו. בדיוק ההפך מהחיים". הסדרה תעלה ברשת בשבוע הבא.
4 צפייה בגלריה
yk13537446
yk13537446
צילום: רפי דלויה
4 צפייה בגלריה
yk13537332
yk13537332
צילום: יח"צ
4 צפייה בגלריה
yk13537324
yk13537324
צילום: רפי דלויה
זמן קצר אחרי שיצא מבית האח הגדול, בן ויארניק מנצל את 15 דקות התהילה שלו והגיע בסופ"ש לאירוע מתוקשר ראשון עם אשתו מור – אירוע הקיץ בגן הבוטני בירושלים. שם הוא פגש את אוהד חיטמן ובן זוגו עם התאומים (בצילום הקטן), השחקנית טלי שרון עם בתה ואשלי בקשי וקסמן עם המשפחה.
שלה מהבית: אדל בספלוב השיקה לראשונה את המותג הפרטי שלה. על תקן הדוגמנים: שני ילדיה: שיה וליב.
עדן בן זקן הופיעה במוצ"ש בפני ישראלים בלימסול קפריסין. על תקן המריעים בקהל: הבעל שוקי ביטון עם הילד מישל, איל גולן ודניאל גרינברג.
נבחרת השופטים מתעדכנת: רותי ברודו, יובל בן נריה ואבי ביטון יצטרפו למיכל אנסקי בפאנל השופטים של מאסטר שף.
שבועיים לפני החתונה, וימים ספורים לפני טקס החינה, יוגב אלקיים (חתונמי) ובת זוגו דנית נצפו אתמול ברחובות תל־אביב בבגדי חתן וכלה. אז הוא מיהר להסביר: "למי שתהה אם התחתנו כבר, זה היה סך הכול יום צילום, פשוט עם שלוש שמלות שונות. אתם מבינים מה מחכה לי?"