הדוגמנית הטרנסג'נדרית רומי אברג'יל, שעזבה את הארץ לפני כמה חודשים לטובת חיים בתאילנד, חזרה לארץ לחופשה קצרה, שבמהלכה חיזקה את הקשר עם יוצא האח הגדול עידן מורד. השניים עדיין לא אישרו רשמית את הזוגיות ביניהם, אבל אתמול מורד, שהגדיר את עצמו בתוכנית כביסקסואל, ליווה אותה לקראת הטיסה שלה עם חברה לחופשה באיסטנבול ונפרד ממנה בחיבוק ארוך עד שתחזור. מקורביה סיפרו לעלוקה כי הם "נפגשים לעתים קרובות בתקופה האחרונה, והקשר ביניהם מתהדק".
אחרי הפרידה מבן הזוג תומר טליאס וההדחה מבמת הריקודים, הדוגמנית ניבר מדר מתרכזת בקריירה הבינלאומית שלה ותטוס בימים הקרובים ללונדון לשבועיים עמוסים באודישנים לסדרות טלוויזיה ולפגישות עבודה בתחום המשחק והדוגמנות. רגע לפני שהיא עוזבת, היא הצטלמה לקולקציה של פדני.
2 צפייה בגלריה
yk13539356
yk13539356
(צילום: שי כהן-ארבל)
יומיים לאחר הפיגוע בנחלת בנימין, חברי תיסלם לשעבר, דני בסן ויושי שדה, ישבו לקפה בסמוך למקום האירוע. בסן שנראה שמח לפגוש את צלם "העלוקה" אמר כי הוא לא חושש מכלום. "הברק לא מכה פעמיים באותו מקום", ציין.
אמש נערכה הפרמיירה החגיגית של הסרט "גראן טוריסמו" שמספר את סיפורו של אדם בעל כישורי גיימינג יוצאי דופן שהפכו אותו לנהג מרוצים. בין האורחים שהגיעו לפלאנט ראשון לציון היה גם אלוף הארץ בנהיגת מרוץ אלון גבאי, הזמר לירן דנינו, הדוגמן ברק שמיר, השחקנים אושרי כהן ובת זוגו ומייקל לואיס. אושרי כהן התחרה בסימולטור מול אלוף הארץ גבאי והציג יכולות מרשימות.
שירה גבריאלוב מצפה: בטיימינג מושלם של השקת אלבום ומופע חדש בגריי בתל־אביב, הזמרת, בתו של מיקי גבריאלוב ובעלה זיו אלקובי, בישרו אתמול על הריון ראשון שנה וחצי לאחר שנישאו. בשעה טובה.
סערת הסרטון של משה אשכנזי: הסטנדאפיסט ששומר על שתיקה בגלל בעיה במיתרי הקול, פירסם אתמול סרטון בחשבון הטיקטוק שלו, שבו הוא מרים שמלה של ילדה קטנה, כחלק מטרנד שרץ ברשת. התגובות הקשות לא איחרו להגיע, עד שהחליט להסיר את הסרטון. "זה היה בהומור. לא המצאתי כלום, זה טרנד שקיים ברשת. מתנצל אם מישהו נפגע", אמר. מאוחר יותר הודיע כי בכוונתו לתבוע את העוקבים שהכפישו אותו ופירסם בחשבון שלו את פרטיהם האישיים.
על הקו: אחרי חופשה קצרה בארץ, הדוגמנית אלה איילון חזרה לאל־איי, ונראה שלא משעמם לה. אתמול בילתה עם סקוט דיסיק, האקס של קורטיני קרדשיאן. כך או כך, בימים אלה היא מחפשת דירה בתל־אביב, כדי שבחופשות הבאות לא תצטרך לישון אצל ההורים.
ביקור מולדת: השחקן תומר קאפון, ששהה בשנה האחרונה בקנדה, נצפה אתמול בדרום תל־אביב. הסיבה: קמפיין האופנה הראשון בחייו. קאפון, שחזר גם בגלל צילומים לסדרת "דה בויס" שבה הוא מככב, יוביל את הקולקציה החדשה של אדידס.
אחרי תקופת המבחנים ובעיצומו של סמסטר הקיץ, תומר הכהן טס לחופשה קצרה עם חברים ברומניה.
שלחו כוחות לזמר נתן גושן שהחליט להפסיק לעשן ("גיהינום של דבר"). כדי לפצות על כך, החל לעשות ספורט ולשתות שייקים. גושן: "בקיצור, סבא על מלא".
אחרי שחגגו ימי הולדת בהפרש של כמה ימים, טליה עובדיה ושחף רז חזרו מיוון. הדרך חזרה הייתה קצת פחות חגיגית. על טיסה אחת הם דילגו, את השנייה הזמינו באתר לא אמין, וגילו ב־11 בלילה שאין כזו בכלל ולבסוף שילמו פי שניים לטיסה שגם ארכה כפול בזמן. לא תמיד קל בגן עדן מסתבר.
ליאור וספיר נרקיס יחד עם מושיקו מור ואשתו אתי תרמו ספר תורה ליחידת דובדבן בצה"ל. הספר הוענק אתמול למפקדים לאחר השלמת כתיבתו בבית מנהלו של נרקיס, יוסי גניגה, שהיה גם בין התורמים.