סטטוס רווק: אחרי ארבעה חודשים בלבד, הזמר אברהם טל ובת זוגו חן סוייקר נפרדו. בין השניים, שהכירו בחופשת סקי באמסטרדם, ישנו פער גילים של 22 שנה. מקורביהם סיפרו כי הפרידה נעשתה ברוח טובה.
לטל שני ילדים מנישואיו לשושנה, שהסתיימו לפני חמש שנים אחרי 17 שנות זוגיות. :
4 צפייה בגלריה
yk13541421
yk13541421
(צילום: ניר פקין)
• "לא כל גבר שאני מתחבקת או מצטלמת איתו, הוא בן הזוג שלי": דיאן שוורץ הצטלמה ל־Hoodies סינגלס ראן, מרוץ האהבה של תל־אביב, ועל סט הצילומים סיפרה כי היא לא פוסלת את האופציה להכיר בן זוג חדש גם בזמן ריצה. "אני אגיד לך את האמת, אני זאת שמתחילה בדר"כ עם הגברים שאני יוצאת איתם, אני היוזמת, זה תמיד היה ככה. אבל אני לא פוסלת". ומה בכלל היא מחפשת בגבר? הראיון המלא היום באתר Pplus.
4 צפייה בגלריה
yk13537159
yk13537159
צילום: שרון אדלר
• מסתערים על הצלעות: לא פחות משישה שגרירים מעונבים מרחבי העולם נפגשו אתמול במסעדת האש הראשונה בארץ FLAME, שהושקה אמש במלון קרלטון בתל־אביב. את הבשורה הביאו לארץ המסעדנים אלון אהרונוביץ' ודוריאן קופיט, הבעלים של פיט מאסטר וקמא קורה. השוס: במקום טקס הסרת לוט, שגרירי ארגנטינה, צרפת, האיחוד האירופי, יפן, קניה וצ'ילה זכו להוציא את הצלעות מנתח אסאדו במשקל 18 קילו. ל"עלוקה" נודע שאחרי הארוחה הדשנה הם השאירו טיפ מפנק מאוד לצוות.
4 צפייה בגלריה
yk13541289
yk13541289
צילום: יורי סקוירסקי
• הפעם הראשונה של תומר טליאס חודש אחרי שנפרד מבת הזוג ניבר מדר, הדוגמן תומר טליאס מוכיח כי הלימודים השתלמו והשיק אתמול חנות פופ־אפ ראשונה למותג האופנה שלו בעזריאלי שרונה. הגיעו לפרגן: רומי פרנקל, ברק שמיר, אלין כהן, ליאם גולן, אדם אלאיוף, אמה אלפי, נועה בוג, קים אור אזולאי ויפתח זיו. טליאס אמר ל"עלוקה": "אני גאה ומתרגש מאוד. אחרי תקופה של פרידה אני יוצא להגשים את עצמי, לחלום הכי גבוה שאפשר ולהגשים את כל החלומות שלי".
4 צפייה בגלריה
yk13541286
yk13541286
צילום: אור גפן
הורים לשניים: השחקן ישראל אטיאס ואשתו נעמי הביאו לעולם בן, אח קטן לבנם הבכור ריי.
יד שנייה מעומר אדם: אם יש לכם 670 אלף שקל פנויים ובא לכם להתפנק, הזמר מוכר את רכב היוקרה שלו, איתו בילה בכבישי דובאי בשנה האחרונה.
אחרי שהכריזה על שתי הופעות בפארק הירקון, נועה קירל עולה כיתה ותופיע במדיסון סקוור גרדן בניו־יורק. תאריך היעד: יוני 2024. שריינו.
בריאות לקוסם חזי דין שיעבור בימים הקרובים ניתוח בעמוד השדרה בעקבות נפילה מגובה 30 מטר לפני שנה וחבלה קשה בצוואר, שמסתבר פגעה בתפקוד היד שלו. הוא ביטל את הופעותיו לתקופה הקרובה. דין: "המקרה אירע במהלך תעלול אקסטרים. כאבא לילדים זה הדבר הכי לא אחראי לעשות. נשבעתי לא לעשות זאת יותר".
מזל טוב להראל סקעת שחגג 42 בהודיה גדולה: "תודה לאלוהים על המתנות הגדולות ועל השפיות. אמן לעוד רגעי אושר עם הילדים, עם עידן אהובי ועם הקהל המדהים".
אירית רחמים נושמת לרווחה: אחרי שהמשטרה שמה ידה על מי שהפיץ את הסרטון האינטימי של עמוס לוזון ואיים עליו, היא מודה כי היא וילדיה עברו תקופה קשה בחודש האחרון. רחמים: "אני מרגישה הקלה גדולה. בשבועות האחרונים הרגשתי את המבטים והלחשושים. לא כיף להרגיש חשודה, אבל לאורך כל הדרך ידעתי שהאמת תצא לאור".
לאה שנירר סגרה מעגל בשני בערב כשהגיעה לבסיס חיל האוויר ברמת דוד, ורגע לפני הופעה של עדן חסון, עלתה לבמה והזמינה את הזמר לקול תשואות החיילים.
ואמש התקיים ערב מחווה לזמר חופני כהן ז"ל בבית העם ברחובות. באו להופיע ולעשות כבוד: שלמה ארצי, ישי לוי והפרויקט של רביבו.