עמוד נוח

ארזתם לבד? מעולה. כי ממש כדאי שתשאירו את ג'ינס הסקיני בארון ותתאבזרו בזוג מכנסיים שיהיו גם נוחים מספיק לטיסה, גם ישרדו את המזגנים וגם את הטמפרטורה ביעד שתגיעו אליו. ולא פחות חשוב, מכנסיים שיהיו מספיק ייצוגיים להסתובב איתם בשדות התעופה או בארוחת הבוקר בבית המלון. הנה כמה רעיונות שווים למדי:
בזיעת אפך
קייטי סטורינו היא בחורה כלבבי, ולא רק כי היא לובשת מנומר בדף ההצגה העצמית שלה באתר megababebeauty.com, אלא בגלל הכנות יוצאת הדופן שלה בנוגע לדברים שמטרידים אותה: "הירכיים שלי מתחככות זו בזו, הציצים שלי מזיעים וריח הגוף שלי לא משהו". יש את זה ביותר זועק את אוגוסט המהביל בישראל? אז לכל מי שנשארה כאן וגם לכל השאר שיחזרו מתישהו – כדאי שתכירו את המותג שלה, megababe beauty, שמציע תכשירים שמטפלים בדיוק באתגרים האלו, כמו למשל באלם למניעת שפשפות בירכיים, דאודורנט בקרם שמנטרל ריחות זיעה, מסכה מטהרת לישבן ועוד. ואני רק תוהה – מי הראשונים שירימו את הכפפה ויביאו את המוצרים שלה לארצנו הקטנה. הכי מתבקש!
#רקאומרת: שאפשר להזמין את המוצרים שלה ב־beauty bay וב־amazon למשל. טווח המחירים נע בין 30 ל־85 שקל למוצר.

חרדת נטישה

אחד החששות הגדולים ביותר שלי הוא שהמזוודה המלאה בכל טוב, זו שהקדשתי חשיבה קפדנית באריזתה, לא תגיע ליעד. ולראיה: כולם נוהרים אחרי אייר טאג, האביזר הקטן שמתעד בכל רגע איפה המזוודה ממוקמת. בדיוק בשביל זה, בטרולי שעולה איתכן לטיסה (או תיק הצד הגדול) חייבים להיות מספר פריטים חשובים:
• המובנים מאליהם: תחתונים, גרביים וחזייה. אין צורך להסביר למה.
• חולצת כותנה דקה עם שרוולים ארוכים וכפתורים שלא דורשת גיהוץ, רצוי בצבע חלק אחיד כמו תכלת, שמנת, ירוק וכדומה. היא יכולה להיות נהדרת סגורה או פתוחה כעליונית, אפשר לשלב אותה למראה שיקי עם מכנסיים קצרים או ארוכים לבחירתכן.
• טייץ קצר/ארוך – בעיקר כי הוא לא מוסיף משקל (בשונה מג'ינס או מכנסיים ארוכים), חצאית כותנה דקיקה ושתי טי־שירטס מאותה הסיבה בדיוק.

מיני מי

בעידן שבו הטרולי שולט וישנן חברות תעופה שאוסרות העלאת מוצרי ביוטי בגודל רגיל לטיסה, או סתם אם אנחנו רוצות להשאיר מקום במזוודה (לשופינג, אם זה לא היה ברור) מוצרי ביוטי מוקטנים הם פריט חובה:
1. לשיער מינימום כמו בפרסומת, 249 שקל, OLAPLEX
2. ללוק עשוי אבל במידה, 245 שקל, ג'ייד
3. לעור מטופל היטב, 149 שקל, בובי בראון