כשלוש שנים לאחר מותה של מירית הררי ז"ל, נישאה אתמול בערב בתם הקטנה של מירית ודידי הררי, נועה, לבן זוגה נועם יפרח (31) מהרצליה.
שעות ספורות לפני האירוע ביקר דידי בקברה של מירית ז"ל, ולאחר מכן כתב: "מיריתי אנחנו מחתנים היום את נועה שלנו, הקטנה שלנו. אם היית כאן, בטח היית איתה כל הימים האחרונים להרגיע, ללטף ולהצחיק אותה... אם היית כאן, היינו צועדים איתה אל החופה ועם חיוך ענק ורעד קל ביד היית ממלאת אותה בביטחון שהיא זקוקה לו".
לזמר יזהר אשדות יש המון סיבות להיות גאה, אחת מהן היא בנו עיליי שיוציא היום סינגל חדש. עיליי, שהיה בשנתיים האחרונות מפיק, בין היתר של הזמרת נונו והמוזיקאי אלון עדר, עובד על אלבום משלו, ואת הקליפ לשיר החדש "מלאך" צילם לא פחות מאבא יזהר. אז מיהרנו לבדוק את מפלס הנחת.
יזהר, מעשה אבות סימן לבנים? "זה בהחלט מרגש. השיר של עיליי מעולה והוא מוזיקאי מאוד מוכשר".
איזה טיפים נתת לו? "אני מגיב אליו רק כשהוא מבקש, בעיקר בענייני המוזיקה, אבל הוא גם מבקש ממני לפעמים להטות אוזן ולייעץ וזה מחמיא לי במיוחד. זו גם הזדמנות ללמוד ממנו".
והפעם אתה גם על תקן הצלם? "כשהוא פנה אליי לצלם את הקליפ, זה ריגש אותי, במיוחד העובדה שהוא סומך עליי ונותן לי להיות חלק בתהליך היצירתי הנהדר שלו".
החלום של בר מיניאלי: אחרי שלקחה הפסקה ממשחק, בר מיניאלי נרשמה ללימודים ב"סם שפיגל" ותחל ללמוד בנובמבר. עד אז היא משתעשעת באפשרות להיות במאית. אתמול היא התמקמה מאחורי המצלמה וגם לפניה, כפרזנטורית של עמותת "קווין בי", המלמדת נערות יהודיות וערביות לתכנת במטרה לשלבן בהייטק. מינאלי: "אמא! אני במאית! זה החלום שלי. אין לתאר כמה זה מרגש להוביל קמפיין שמקדם נערות לעולם שוויוני וטוב יותר".
3 צפייה בגלריה
yk13542447
yk13542447
(צילום: אלכס סיבקוב)
אוגוסט, שפיות ומה שביניהם: כשהיא מג'נגלת בין הילדים לצילומים לסדרת נוער, השחקנית חן אמסלם הצטלמה אתמול לקמפיין אופנה של H&O והודתה שעם כל הכבוד לימי אוגוסט הקשוחים, היא צריכה לשמור על שפיות וזמן נטו לעצמה. "אנחנו מג'נגלים וגם מאור נוכח, לפעמים הילדים מגיעים איתי לסט הצילומים, אבל מה שבטוח, בשבועיים האחרונים של החופש אני נוסעת לאמא שלי בעפולה, שתתכונן".
3 צפייה בגלריה
yk13542982
yk13542982
צילום: יח"צ
פרויקט זוגי: לשירה גפן ובן זוגה אתגר קרת התפנה קצת זמן בלו"ז אחרי שהספר שהם כתבו יחד עבר אתמול להדפסה.
אחרי החופשה עם איל גולן והחברים ולאחריה החופשה בקפריסין עם איל והילדים, דניאל גרינברג ממשיכה להחתים דרכון. אתמול היא שוב ארזה והתעופפה, הפעם רק עם החברות לתשעה ימים באמסטרדם.
די־ג'יי איתי גלו ישיק היום רמיקס רשמי של הלהיט "אהבה בסוף הקיץ" במלאת שנה לפטירתו של צביקה פיק. גאלו: "זה שיר נצחי, וזו זכות ענקית עבורי להוציא גרסה עכשווית ללהיט כזה".
הדוגמנית סינדי צ'אדי מאוד נהנתה בהופעה של עומר אדם בהיכל מנורה עד הרגע שגילתה שצמיד יקר ערך שענדה נעלם לה. כל המוצא, מוזמן לעדכן אותה.