די ברור מה רובי קין רוצה ממכבי ת"א העונה, ואין לו בעיה לספסל חלוץ שנקנה בשני מיליון יורו בשביל זה. מי היה מעלה בדעתו שהשחקנים האלה יכולים להניע כדור ולהגיע למצבים בצורה מסודרת, כאילו אייטור קראנקה לא היה מעולם. הכל הלך לפי התוכנית של הצהובים: הם שלטו במשחק, הובילו 0:1 אבל אז חטפו סטירה שהזכירה להם שיש עוד הרבה עבודה. בסוף רובי קין, כמו גיא לוזון בנבחרת הצעירה, נזקק למלך הפנדלים דניאל פרץ שיציל אותו.
מה שקרה למכבי ת"א בדקות האחרונות בקפריסין קרה לה הרבה פעמים בעונה שעברה. משחקים שבהם חשבה ש־0:1 יספיק לה ואז כמו מתאגרף שחוטף מכה משום מקום היא פשוט קרסה. זה לא רק שההגנה שלה הייתה לא טובה, אלא שכל טעות הייתה מוציאה את האוויר לכל השחקנים. אתמול היה את דניאל פרץ שיעצור את זה. 1:1 בקפריסין, מדינה שאף פעם לא האירה פנים למכבי ת"א, היא תוצאה לא רעה בסך הכל.
על אף הדקות האחרונות הגרועות, זו לא אותה מכבי ת"א, ויונתן כהן מסמל את השינוי הזה בצורה הכי טובה. עונת החזרה שלו הייתה גרועה במיוחד, ולא רק באשמתו. ולדימיר איביץ' החליט משום מה לדבר על עודף המשקל שלו ומעטים השחקנים שיכולים להתמודד עם ביקורת פומבית אכזרית של המאמן. כבר במשחק הראשון העונה ראינו את השינוי הגדול בגישה וביכולת של כהן, שהזכיר מדוע התחילו לדבר עליו כיורש של ערן זהבי. כהן כבר הוכיח בעבר שהוא ווינר, ומכבי ת"א זקוקה לווינריות הזאת, ששום עודף משקל לא יצליח להעלים אותה.