אפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית בעולם, ווטסאפ, לא מפסיקה לחדש: התכונה שתתווסף לה בקרוב היא אפשרות להפעיל כמה חשבונות במקביל ממכשיר אחד. על פי גרסת הבטא, שכבר כוללת את התכונה, המעבר בין החשבונות ייעשה בכניסה למסך ההגדרות ולחיצה על חץ לצד שם המשתמש.
התכונה הופיעה לראשונה לפני חודשיים בגירסה העסקית של ווטסאפ ("ווטסאפ ביזנס"). אגב, בחלק מהסמארטפונים בשוק ניתן כבר היום להפעיל שני עותקים נפרדים של אותה אפליקציה בשני חשבונות שונים.
באמצע השבוע שעבר הודיע מנכ"ל חברת האם מטא, מארק צוקרברג, כי מעתה אפשר יהיה גם לשתף מסך בווטסאפ בזמן שיחת וידיאו, בדיוק כמו בזום ובטימס. התכונה שימושית לעבודה על מסמך משותף, להקרנת מצגות, להדרכה טכנית ועוד. בנוסף, שיחות הווידיאו יכולות להתבצע במצב אופקי, רוחבי, ובכל שיחה יכולים להשתתף עד 32 איש.
רק לפני כשבועיים השיקה ווטסאפ תכונה שימושית אחרת - אפשרות ליצור ולשגר הודעות וידיאו באורך 60 שניות. האופציה משולבת בתוך כפתור המיקרופון המשמש גם להקלטת הודעות קוליות. ימים ספורים לפני כן פתחה החברה אפשרות לשלוח הודעות גם למספרים שאינם מופיעים ברשימת אנשי הקשר בסמאטרטפון; עד כה. כדי לשלוח הודעה למספר כזה היה צריך קודם ליצור אותו כאיש קשר. ולפני פחות מחודשיים שיחררה ווטסאפ עדכון המאפשר לערוך הודעות גם לאחר שליחתן.