אחרי ההופעה ביום חמישי בערב מול 14 אלף איש על במת הלייב פארק בראשון־לציון, הזמרת כריסטינה אגילרה ובעלה הגיעו ביום שישי לארוחה במסעדת הוטל מונטיפיורי, שם סגרו עבורם חדר פרטי. בדרכם לשם תפס אותם צלם הפפרצי של Pplus חומקים לרכב.
במהלך ההופעה עלתה לבמה עדן בן זקן לשיר עם אגילרה את השיר Hurt, שאיתו התחילה את דרכה לפני עשור ב"אקס פקטור". כריסטינה סיפרה לקהל שהתרגשה מאוד מהביצוע של עדן. לאחר מכן סיכמה עדן: "ערב שלא אשכח לעולם. הגשמתי עוד חלום, הכי מטורף שיכול להיות, וסגרתי מעגל אחרי עשור".
כוכבת הפופ האגדית שהגיעה לארץ במטוס פרטי ביום רביעי שוהה בסוויטה הנשיאותית של מלון סטאי בתל־אביב. אתמול ביקרה בים המלח וביום שני היא צפויה לעזוב את הארץ.
4 צפייה בגלריה
yk13545132
yk13545132
(צילום: אמיר מאירי)
בקאמרי קיימו בסופ"ש ערב מחווה לזמר מתי כספי, שבו השתתפו בין היתר מירי מסיקה, לאה שבת, לינור אהרון, עדי כהן, אלון סנדלר ובתו של כספי סויאן כספי (בצילום הקטן). השחקן יניב סוויסה – שנמצא בימים אלה בחזרות להצגה בקאמרי, שמע במסדרונות על מופע המחווה וכמעריץ שרוף הגיע אל מאחורי הקלעים והחתים את כספי על אוסף התקליטים שברשותו ועל הגיטרה שלו. כספי: "אני מודה על המחווה הזו. התרגשתי לשמוע את הביצועים של הזמרים והזמרות. תודה גם לקהל שבא, אני מרגיש את האהבה עוטפת אותי וזה מרגש אותי מאוד".
4 צפייה בגלריה
yk13544936
yk13544936
צילום: אור גפן
במסגרת ביקורה בישראל הגיעה השחקנית איילת זורר לביקור בכפר נהר הירדן בגבעת אבני, המציע לילדים חולים במחלות כרוניות ומסכנות חיים נופשים חווייתיים ללא עלות ובליווי רפואי צמוד. אל זורר, שגרירה של הכפר וחברת הוועד המנהל, הצטרף הפעם לביקור גם בנה ליעד. זורר: "בכל ביקור בארץ אני לא מוותרת על הגעה לכאן. העשייה החשובה בכפר היא הגשמת חזונו של חיים טופול ז"ל שהלך לעולמו בשנה האחרונה. שמחתי שיכולתי לחשוף את ליעד לעשייה הזו ולהיפגש עם הצוות המקצועי ומעורר ההשראה כאן".
4 צפייה בגלריה
yk13544935
yk13544935
צילום: באדיבות כפר נהר הירדן
השחקנית גל גדות ממשיכה להכות גלים, הפעם היא מככבת על שער המגזין האמריקאי "Flaunt" עם ראיון שנעשה לפני שביתת השחקנים בהוליווד. בין היתר סיפרה בראיון על התפקיד בסרט הבא שלה כקלאופטרה: "זה תפקיד גדול שמצריך הרבה מחשבה ואכפתיות", ועל תפקידה הראשי במותחן הריגול "לב של אבן" שהופק על ידי בעלה ירון ורסנו ויצא בסופ"ש: "כל סרט שאני עושה בז'אנר הזה, אני תמיד אומרת לעצמי בסוף הסרט 'זה לא יכול להיות יותר פיזי וחזק מזה', ואז מגיע הסרט הבא שיוכיח שאני טועה".
אמא בפעם הראשונה: שירי קופפרברג, שיצאה מ"חתונמי" עם זוגיות מוצלחת ללירן לוי, אך בהמשך השניים נפרדו, החליטה בגיל 40 להביא ילד לבדה. בשישי היא ילדה את בנה הבכור והפכה לאם. השם הנבחר: ארי. מזל טוב.
הבאים בתור: הזמר רן דנקר חשף במהלך הופעה בחמישי בערב כי הוא ובן הזוג איתי וייזר מצפים לבת בהליך פונדקאות שמתקיים בארץ. הוא סיפר על בני הזוג שהיו מוכנים לעשות את ההליך הזה מטוב ליבם והתרגש. לאחר מכן נסעו רן ווייזר לסופ"ש מרגוע במלון גורדוניה בסוויטה עם בריכה פרטית, שם הרשה לעצמו רן להשתזף בעירום.
רגע לפני שהוא ממריא לארה"ב לטובת אודישנים וצילומים, הדוגמן ברק שמיר חנך בארץ מתחם שיזוף יוקרתי. שמיר: "אני הכי גאה בעולם מהתוצאה. עבודה קשה תמיד משתלמת".
אביב גפן בילה את הסופ"ש עם בניו דילן ואליוט בכנרת. בספונטני הגיע להופעה של שלום חנוך בבית גבריאל ועלה לבמה לשיר איתו.
חגיגות יום ההולדת של השחקנית והמנחה רותם סלע נמשכות, הפעם קרוב יותר לתאריך המקורי. המתכונת: מסיבת בריכה עם החברים. בין הנוכחים החבר הקרוב אסי עזר.
כוכבת "קטנטנות" נדיה די צ'לו, שהגיעה לארץ להקלטות למופעי חנוכה, הייתה אמורה להמריא הביתה לארגנטינה היום בבוקר, אך האריכה את השהות שלה בשבוע נוסף. את השבת היא העבירה במלון אינדיגו בתל־אביב, שם פגשה את המנהלת של הזמר דודו אהרון. השתיים שוחחו על שיתוף פעולה אפשרי בין הזמר לנדיה.
בדרך לארץ: להקת הרוק "דייר סטרייטס" תגיע לישראל לשלושה מופעים באוקטובר ותחגוג עשור חמישי ללהיט "רומיאו ויוליה". ההופעות יתקיימו בגני יהושע, חיפה ובאר־שבע.