בביקור האחרון שלי בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון לא היה קשה לטעות - הדוכן שעמדו בו הכי הרבה נשים, מגיל 12 ועד 70, היה של מותג האיפור בנפיט. הסיבה, בשתי מילים - טיק טוק. הרשת החברתית שהיא כבר מזמן לא רק לילדים, קובעת טרנדים ויראליים ברמה בינלאומית.
1 צפייה בגלריה
yk13545628
yk13545628
(סומק סטיק של PIXI)
ועכשיו להסבר: כשסרטון נהיה ויראלי זה אומר שהרבה אנשים שיתפו אותו והוא "רץ ברשת". ומתי זה הופך לטרנד? כאשר הרבה אנשים החליטו שבא להם לנסות את אותו הדבר ולשתף בעצמם מתוך החוויה שלהם. למשל: החיבה המוגזמת לרול אפס ממולא בגלידה או לקראנץ' פיסטוק, זוכרים?
ואיך כל זה קשור למותג הביוטי בנפיט ולמותגי ביוטי נוספים? נשים רבות מספרות ומראות למה הן מרוצות מהמוצרים ולמה שווה לקנות אותם לדעתן, ואז הביקוש אחרי המוצרים האלו הופך למטורף. ודוגמאות לא חסר: הגלוסים השקופים של אסנס, קרם הלחות של אמבריוליס, הקונסילר של טארט, סרום החומצה ההיאלרונית של דה אורדינרי וההיילייטר הנוזלי של שרלוט טילבורי הם רק חלק קטן ממוצרים שאוזלים מהמדפים ברשתות בן רגע. ואיך כל זה קשור אליכן/ם גם אם ביוטי רחוק מכן/ם? כי רוב הסיכויים שבנסיעה הקרובה לחו"ל מישהו או יותר נכון מישהי יבקשו מכם להביא להם "משהו קטן רק אם אתם מוצאים". תסמכו עליי. זה יקרה.
חשוב לזכור - ישנם מוצרי טיפוח שהפכו לטרנדיים ואינם מתאימים לכל אחת ובפרט לא לנערות, כמו תכשירים עם חומצות פעילות של דה אורדינרי או דראנק אלפנט, קרמי עיניים למיניהם ועוד. בבקשה, אל תסכימו לכל בקשה ובדקו היטב במה מדובר.